Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-02, 22:01
  #1
Medlem
AmericanRogers avatar
Vilken kaloriräknare tycker ni är bäst och varför tycker ni att just den kaloriräknaren är bäst? Personligen så använder jag just nu Yazio (Android) och är relativt nöjd med den men har absolut ingenting emot att byta till någon annan om god anledning upptäcks.
Citera
2018-09-02, 22:33
  #2
Medlem
stickadhalsduks avatar
MyFitnessPal. Bor i USA och scannar bara streckkoden på det jag stoppar i mig och sedan fyller sedan i hur mycket jag äter av respektive livsmedel. Funkar klockrent och har aldrig ens tänkt tanken på att gå över till något annat. Gissar att appen funkar minst lika bra i Sverige.
Citera
2018-09-02, 22:45
  #3
Medlem
AmericanRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickadhalsduk
MyFitnessPal. Bor i USA och scannar bara streckkoden på det jag stoppar i mig och sedan fyller sedan i hur mycket jag äter av respektive livsmedel. Funkar klockrent och har aldrig ens tänkt tanken på att gå över till något annat. Gissar att appen funkar minst lika bra i Sverige.
Intressant. Kör du gratisversionen eller betalar du?
Citera
2018-09-03, 00:46
  #4
Medlem
stickadhalsduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmericanRoger
Intressant. Kör du gratisversionen eller betalar du?

Gratisversionen! Finns en hel del andra funktioner också som jag inte använder. Använder enbart kaloriräknaren och för in min vikt i appen varje morgon.
Citera
2018-09-03, 07:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmericanRoger
Intressant. Kör du gratisversionen eller betalar du?

Lifesum heter den svenska varianten om det andra tipset inte fungerar här. Bara att scanna streckkoderna
Citera
2018-09-03, 19:46
  #6
Medlem
AmericanRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickadhalsduk
Gratisversionen! Finns en hel del andra funktioner också som jag inte använder. Använder enbart kaloriräknaren och för in min vikt i appen varje morgon.
Ok, tack för tipset.
Citera
2018-09-03, 19:47
  #7
Medlem
AmericanRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Lifesum heter den svenska varianten om det andra tipset inte fungerar här. Bara att scanna streckkoderna
Kanon, tack för tipset.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback