Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-09-06, 03:47
  #13
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Först och främst är det inte ett jävligt bajsnödigt sätt att uttrycka sig på oavsett vad?

"Min tatuerare" ...liksom

Säger ni så?

Men ok, kör i vind, vi säger väl att det låter helt naturligt och inte alls jävligt konstlat och pretto.

Då infinner sig nästa fråga, när kan man göra anspråk på att en tatuerare är "Min"?

Kan man sitta där med en fjäril i ljumsken och skrävla om "Min tatuerare" hit och dit?

Om det räcker med en enda tatuering hos en tatuerare undrar jag hur man uttrycker sig om man gör en till hos en ny. Säger man en av mina tatuerare eller mina förra och min nuvarande tatuerare?

Sen undrar jag som oinvigd och otatuerad hur 99 av 100 som tatuerat sig kan lyfta den som gjort jobbet till skyarna, ge h*n helgonstatus och få något lyriskt i rösten när det obligatoriska "MIIIIIN TATUERARE" kommer på tal?

Utövar tatueraren någon form av hypnos som gör att den nytatuerad hamnar i ett transliknande tillstånd där alla upplever att just deras tatuerare är den bästa och coolaste killen på jorden eller förekommer det överhuvudtaget inga dåligt utförda tatueringar eller är folk som tatuerar sig världens anspråkslösaste människor som helt saknar förmåga att uttrycka missnöje?

Haha, "Min tatuerare" låter som det nya "min frisör"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback