Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-01, 20:19
  #1
Medlem
Hej

Dags för att ta en resa snart. Varit i Thailand och gillar det, men suger på testa något nytt. Var ska jag åka... massa massage ställen, god öl, glada tjejer. Vietnam kanske? Tar tacksamt emot tips och hör era erfarenheter...
Citera
2018-09-01, 20:24
  #2
Medlem
GunnarSparrs avatar
Japan är riktigt nice att åka runt i.
Citera
2018-09-01, 20:31
  #3
Medlem
Och hur är eskortmöjligheterna där?
Citera
2018-09-01, 22:26
  #4
Medlem
Lipstick.Larrys avatar
Jag har varit och rest runt i ett antal år nu i Asien och kan nu avslöja att Japan är det bästa landet att åka till. Som ung så lyckades jag väldigt bra med aktier så jag spenderade tiden mellan 22 till 28 med att resa runt i Asien istället för att bidra till samhället.

Då Japan är ett mycket stort land till ytan så hänvisar jag dig till att åka till Hokkaido och Roppongi i Tokyo, då det är där det finns som mest utav den heliga gralen du så starkt eftersöker.
I de städer som är byggda för amerikanska soldater kring baserna rekommenderar jag starkt att du klär ut dig till en amerikansk soldat för de sociala förmånerna inne på barer och massageställena, och då kan du också fästa en medal of honor för plusspoäng (okej kanske inte så långt).

Om du ev. hamnar i ett slagsmål så måste du skrika om hämnd för pearl harbour, då brukar de ge sig för det är ganska välkänt att amerikanska marinkåren rullar upp på deras gator och terroriserar dom när den händelsen nämns.
I Tokyo så rekommenderar jag att du har på dig någon form av anime-tisha så de förstår att du är en vit man med goda avsikter, annars så betraktas du som ganska utanför. Boku no pico är en av de centrala pelarna inom tokyo-anime-kulturen.

För att avsluta så måste jag verkligen varna dig att du MÅSTE KOLLA mellan BENEN innan du betalar..själv har man ju glömt bort några gånger och nu har man ju aids...
Citera
2018-09-02, 14:47
  #5
Medlem
Ok bra tips.....

Någon som har erfarenhet från andra städer? Hanoi? Kuala lumpur, Jakarta, Manila? Seoul så?
Citera
2018-09-03, 10:54
  #6
Medlem
Hermann666s avatar
Om man läser på andra forum, typ ISG, så verkar ju Filippinerna populärt för dem som vill ha en lång timme girlfriend för nästan inga pengar alls.
Citera
2018-09-06, 08:54
  #7
Medlem
heeyas avatar
I Kuala lumpur finns det massor av tjejer i disko och night klubbar som jobbar mest.
Seoul hade en bordell och nu har de rivit ner den men nu har de gått till internet och dyrt är det i Seoul ,
__________________
Senast redigerad av heeya 2018-09-06 kl. 08:57.
Citera
2018-09-10, 21:51
  #8
Medlem
Testa Laos och Kambodja, både länderna har det du söker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback