Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-01, 02:42
  #1
Medlem
Hej!

Jag förstår att jag säkert är alldeles för okunnig och helt enkelt inte kan datorfunktioner och så vidare nu, men det ska alltså lysa en grön lampa bredvid kameran på ens laptop, när den är igång? Jag kanske är lite paranoid men har verkligen aldrig tidigare lagt märke till detta, och sitter ofta med laptopen haha.

Är jag bara nojig??
Citera
2018-09-01, 02:51
  #2
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aae-
Hej!

Jag förstår att jag säkert är alldeles för okunnig och helt enkelt inte kan datorfunktioner och så vidare nu, men det ska alltså lysa en grön lampa bredvid kameran på ens laptop, när den är igång? Jag kanske är lite paranoid men har verkligen aldrig tidigare lagt märke till detta, och sitter ofta med laptopen haha.

Är jag bara nojig??
Du glömde skriva vad du är nojig för? Att det sitter en grön lampa eller att kameran är igång när du surfar på flashback?
Citera
2018-09-01, 03:08
  #3
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Klipp till en liten ruta svart tejp och klistra på över linsen så kan du onanera ifred sen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback