Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-16, 19:38
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aulikki
För en icke nikotin-användare; hur skulle ni säga att effekten eller reaktionen av vitt snus skulle skilja sig mot detsamma av det gamla hederliga tobaksnuset?

Dvs

Om en ovan testar vitt och testar tobaksnus: hur skiljer effekten sig åt?

Undrar jag också bytte till LOOP igår.. idag känner jag skum abstinens av något slag. Tror det är mer än nikotin man blir beroende av i vanligt snus. Bytte pga att en tand kommer fan ramla ut om jag fortsätter med vanligt White tobakssnus.

Dessa bränner inte läppen på samma sätt har jag märkt.
Citera
2024-03-06, 14:01
  #182
Medlem
Jag hatar snus ibland. Speciellt på morgonen och då vill jag gärna ha i mig nikotin. Kan smaka äckligt ibland och då går jag och köper cigg och jag vill egentligen inte röka. Får dåligt självförtroende för det stinker så illa och har lagts som ett lager på tänderna när man ska borsta dom på kvällen. Tacka fan för zyn.
Citera
2024-03-06, 22:36
  #183
Medlem
Den bästa vita är helt klart velo Freeze, Finns nog 3 varianter nu för tiden men originalet är bäst. Fräs som fan stark som fan med helt enkelt perfekt. dock är den så satans dyr så de är väll en nakdel.

Bara jag som fallit hårt för just mint snus?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback