Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2018-09-05, 00:25
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonofdevils
Jag och mitt ex gjorde slut för kanske ett år sedan och jag har fortfarande känslor för henne.

Har skrivit till henne förut och fått största dissen men sen nu när jag har skaffat ny flickvän så hör hon av sig och ber om ursäkt och säger att hon inte vill att det skulle sluta som det gjorde för att det var så konstig stämning osv.

Vad gör jag nu?
Du dumpar tjejen som du har nu, som du inte är intresserad av, sedan accepterar du ursäkten och tar tillbaka ditt ex.
Allt blir frid och fröjd.
Citera
2018-09-05, 02:20
Medlem
Om du vill vinna ditt ex tillbaka så är det inte svårt alls med hjälp av psykologi, biologi. Du kan enkelt ta kontroll över henne men det är inte värt det, tro mig. Sen tycker jag att du lämnar din nuvarande och försöker komma över ditt ex innan du ger dig på något annat eftersom det är inte schysst någonstans alls... Varför slösar du din tid och hennes tid för?

Du tänker på ditt ex eftersom det var hon som lämnade dig eller hur? Ditt psyke står inte ut med det och det är normalt, så fungerar alla. Du kommer över det lättare om du lämnat någon. Jag kanske gav dig en idé, hantera det på bästa sätt och kän dig stolt.
Citera
2018-09-05, 02:29
Medlem
lol21s avatar
Ignorera henne och hitta en ny brud
Citera
2018-09-05, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Fast du är vuxen och även hon med andra vuxna relationer. Ts verkar inte vara det. Man struntar i det då eftersom det normalt inte fungerat av orsaker. Däremot så ska man givetvis kunna vid verkliga känslor med band kunna överväga att arbeta på en relation men då ska det finnas något. Det du beskriver är normala, vuxna människor som inte är desperata o inte saknat kon först när båset blivit tomt.

Möjligt. Men samtidigt ja ser ofta att en relation inte håller lika länge som innan. Väldigt mycket skulle ja tro är sociala mediers fel att de är lätt att hitta nåt nytt och spännande.
Citera
2018-09-05, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuningofroslagen
Möjligt. Men samtidigt ja ser ofta att en relation inte håller lika länge som innan. Väldigt mycket skulle ja tro är sociala mediers fel att de är lätt att hitta nåt nytt och spännande.
Jag tror att du har rätt. Allt annat är spännande än den man träffar.
Citera
2018-09-05, 12:17
Medlem
Citat:
Jag och mitt ex gjorde slut för kanske ett år sedan och jag har fortfarande känslor för henne.

Har skrivit till henne förut och fått största dissen men sen nu när jag har skaffat ny flickvän så hör hon av sig och ber om ursäkt och säger att hon inte vill att det skulle sluta som det gjorde för att det var så konstig stämning osv.

Vad gör jag nu?

Du slutar prata med ditt ex och fortsätter vara med din nuvarande flickvän om du älskar henne. Gör du inte det lämnar du stackarn oavsett om du fortfarande har känslor för exet eller ej. Din nuvarande tjej förväntar sig att hon är allt du vill ha.
Citera
2018-09-05, 12:22
Medlem
Klownfaces avatar
Skit i ditt ex, ge henne inte den bekräftelse hon söker
Citera
2018-09-05, 18:15
Medlem
Citat:

Vad gör jag nu?

Vad är felet på dig? Du ska antingen skits i att svara eller säga att du hr en ny flickvän och du ska givetsvis berätta detta för din tjej. Du verkar vara en riktigt falsk jävel som blir ihop med tjejer för att du inte för kågom bättre ju då.
Citera
2018-09-06, 11:53
Medlem
Citat:
Hon vet redan oom min nya.

Jag har inte gett hon bekräftelse på kanske ett halvår då jag bestämde mig helt för att sluta skriva till henne.

Du frågar vad du ska göra nu i TS men du har ju redan bestämt dig?

Tycker f.ö att du är orättvis mot din nuvarande om du inte har några känslor. Ta och lev ensam en stund...
Kom ihåg vad ditt ex gjort och inse varför du själv bestämde att du inte skulle prata med henne något mer.

Nästan helt säkert så är detta bara ett sök efter bekräftelse från henne. Hon vill veta att hon har dig i en ask fortfarande och att hon är bättre. När hon är säker på det så kommer hon vara nöjd och fortsätta med det hon gjorde innan. Snälla ge hon inte det. Dra en diss tillbaka istället så kanske hon blir en bättre människa.
Du kommer att må bra efter också av vetskapen att du slapp bli manipulerad som en idiot, du är bättre än så.

Det kan ju också vara så att hon ångrar sig på riktigt. Men då tycker jag ändå att det är rätt att visa att du klarar dig bra utan henne, eftersom hon redan behandlat dig som skit. Vissa saker kan man inte bara be om ursäkt för och sen räkna med att allt är förlåtet. Du har chansen att lära henne det.

Lycka till
Citera
2018-09-08, 16:42
Medlem
Citat:
Hon vet redan oom min nya.

Just därför hon hör av sig till dig, när en annan brud har accepterat dig så kommer dom krypandes tillbaka.
Avsluta kontakten med henne och fortsätt med din nuvarande flickvän, berätta gärna för din nya flickvän om ditt ex försök att få kontakt med dig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in