Citat:
Ursprungligen postat av
Sonofdevils
Hon vet redan oom min nya.
Jag har inte gett hon bekräftelse på kanske ett halvår då jag bestämde mig helt för att sluta skriva till henne.
Du frågar vad du ska göra nu i TS men du har ju redan bestämt dig?
Tycker f.ö att du är orättvis mot din nuvarande om du inte har några känslor. Ta och lev ensam en stund...
Kom ihåg vad ditt ex gjort och inse varför du själv bestämde att du inte skulle prata med henne något mer.
Nästan helt säkert så är detta bara ett sök efter bekräftelse från henne. Hon vill veta att hon har dig i en ask fortfarande och att hon är bättre. När hon är säker på det så kommer hon vara nöjd och fortsätta med det hon gjorde innan. Snälla ge hon inte det. Dra en diss tillbaka istället så kanske hon blir en bättre människa.
Du kommer att må bra efter också av vetskapen att du slapp bli manipulerad som en idiot, du är bättre än så.
Det kan ju också vara så att hon ångrar sig på riktigt. Men då tycker jag ändå att det är rätt att visa att du klarar dig bra utan henne, eftersom hon redan behandlat dig som skit. Vissa saker kan man inte bara be om ursäkt för och sen räkna med att allt är förlåtet. Du har chansen att lära henne det.
Lycka till