Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-31, 12:38
  #1
Avstängd
PenisOchPungs avatar
Om man läser om rasism i deras hemländer så är det så illa att man nästan sätter kaffet i halsen och minns det gamla USA, fast värre. Alla som inte har samma hudfärg som dem eller tror på "rätt" religion häxjagas och rentav mördas, spottas på helt öppet, svarta verkar de hata även om de är muslimer, svarta som inte är muslimer hatar de som pesten och vill döda.

Sen om vi tittar på hur de beter sig i Sverige - systematiskt våldför sig på oss Svenskar. Sina egna ger de sig inte på. Svenska tjejer kallas "Svennehoror". Svensken görs narr av stirras argt på, Svenskens bilar och skolor bränner de ner. Kom nu inte och säg att det är något utanförskap för deras rasism är inprogrammerad och kommer från deras hemländer.

Hur kommer det sig att araberna är så förbannat rasistiska?
Är de de värsta rasisterna som finns?
__________________
Senast redigerad av PenisOchPung 2018-08-31 kl. 12:48.
Citera
2018-08-31, 12:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Om man läser om rasism i deras hemländer så är det så illa att man nästan sätter kaffet i halsen och minns det gamla USA. Alla som inte har samma hudfärg som dem eller tror på "rätt" islam häxjagas och rentav mördas, spottas på helt öppet, svarta verkar de hata även om de är muslimer, svarta som inte är muslimer hatar de som pesten och vill döda.

Sen om vi tittar på hur de beter sig i Sverige - systematiskt våldför sig på oss Svenskar. Sina egna ger de sig inte på eller våldtar. Svenska tjejer kallas "Svennehoror". Svensken görs narr av, Svenskens bilar och skolor bränner de ner. Kom nu inte och säg att det är något utanförskap för deras rasism är inprogrammerad och kommer från deras hemländer.

Hur kommer det sig att araberna är så förbannat rasistiska?
Är de de värsta rasisterna som finns?


ingen anning om hur det kommer sig att dom beter sig värre än hitler
om dom är dom värsta rassisterna som finns =========== så in i helvete att dom är inte mött en ända arab som inte är rassar
Citera
2018-08-31, 12:45
  #3
Medlem
NickSonnys avatar
Inavel och Islam. Kusingiften i över tusen år har bidragit till lägre IQ och en massa andra genetiska defekter. Lägg på det dödskulten Islam vars grundpelare är erövring och diskriminering så har du den arabiska muslimen: en lågintelligent, våldsam och impulsiv rasist.
Citera
2018-08-31, 13:06
  #4
Medlem
Jag tror att det till stor del ligger i kulturen och religionen: Islam förkunnar (ungefär) att det inte finns någon bättre människa än en muslim, och att muslimer bör ta livet av alla som inte är muslimer. Därmed är det på något vis fritt fram att behandla icke-muslimer som du vill: de spelar ingen roll, och så länge de lever kan muslimerna tycka att icke-muslimerna skall vara nöjda och glada med att de fortfarande lever.
Citera
2018-08-31, 13:10
  #5
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Inavel och Islam. Kusingiften i över tusen år har bidragit till lägre IQ och en massa andra genetiska defekter. Lägg på det dödskulten Islam vars grundpelare är erövring och diskriminering så har du den arabiska muslimen: en lågintelligent, våldsam och impulsiv rasist.

Exakt så.
Vänsterpacket försvarar rasister, som i sin tur hatar dem. Och sedan undrar folk varför man tycker att de är dumma i huvudet? Jag blir stundtals mållös...
Citera
2018-08-31, 13:14
  #6
Medlem
Expectens avatar
De ser väl alla icke-muslimer som mindre värda och tar sig rätten till att göra vad det vill med dem. Säger man emot eller tycker det är fel, då jävlar är man den största rasisten som existerat och ignorerar helt hur dem behandlar alla.
Citera
2018-08-31, 14:17
  #7
Medlem
Sqrbankens avatar
Märkte av denna enorma rasism tidigt i livet. Tror det beror på att väst generellt i mellanöstern är en slagpåse. Alla problem man har i sina oinnovativa skitsamhällen skylls på väst - inte sällan av muslimska auktoriteter - problem som egentligen beror på politisk Islam som i sin tur uppmuntrar förföljelser av icke-muslimer. Dålig kombination, minst sagt.
Citera
2018-08-31, 14:23
  #8
Medlem
Stamfixerade med ett fortsatt klansamhälle i modern tid. Befinner du dig utanför klanen/stammen så är du ett hot och värd absolut ingenting. Sedan har du inavel på detta som tidigare nämnts som orsakar enorma psykiska åkommor.


Har svenskar aldrig riktigt undrat och tänkt över deras beteende i vardagliga sammanhang? Tror man verkligen det är "kultur" när man inte kan fungera som en normal människa? Nej, det är genetisk sjukdom vi pratar om här.
Citera
2018-08-31, 15:00
  #9
Medlem
Jag måste bara visa detta klipp som jag snubblade över igår. Jag är inte rasist men jag hatar muslimer, dock inte denna.
Vissa av dem zoomar ut och drar en korrekt slutsats.

https://m.youtube.com/watch?v=q9ZSII3qADI
Citera
2018-08-31, 16:47
  #10
Medlem
GoatPunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
tänker man efter så är kommunisterna och så rasister med tanke på att dom hatar folk för att dom tänker annorlunda och ger sig på dom


Rekommenderar dig att kolla upp vad rasism är.
Citera
2018-08-31, 17:10
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoatPunk
Rekommenderar dig att kolla upp vad rasism är.


jag vet redan och definationen av rasism inberäknas hat mot oliktänkande så om kommunisterna hatar mig och hotar mig och slår mig för att jag tycker en sak det gör dom till rasister rakt upp och ner inget annat,,


jag hatar inte muslimer,kommunister för vad dom tror på eller vad dom tycker jag hatar dom för att dom mesta faktiskt beter sig som svin jag hatar inte dom för att dom är bruna svarta gula eller sådant jag hatar dom för vad dom gör mot andra människor,,,,,


hade jag där emot sagt att jag hatar kommunisterna för att dom tror eller tycker att kommunismen är bäst i värden det hade gjort mig till rasist att på stå något annat är fel
Citera
2018-08-31, 17:17
  #12
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
jag vet redan och definationen av rasism inberäknas hat mot oliktänkande så om kommunisterna hatar mig och hotar mig och slår mig för att jag tycker en sak det gör dom till rasister rakt upp och ner inget annat
Eehm, nej. Verkligen inte.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback