Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-08-31, 15:43
  #25
Medlem
Svettades sönder soffans läder. Helt sjukt
Aha vikt . Nä ingenting
Ändå har man inte orkat äta.
Har köpt proteinpulver. Verkar inte hjälpa förutom att jag fått stel kropp som hulken. Å jag ville nå smidighet.
Bättre kondision även om jag inte kan stava det
__________________
Senast redigerad av troligengud 2018-08-31 kl. 15:49.
Citera
2018-08-31, 21:41
  #26
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Är fetare än på länge och inte lika stark som jag hade velat vara.. Men har fått träningen gjord iallafall
Citera
2018-08-31, 22:05
  #27
Medlem
Killer-queens avatar
Bedrövligt för min del. Brukar kunna hålla vikten något sånär ute på lantstället genom att springa och köra lite på utegymmet, men det blev i stort sett ingenting av det i värmen. Tjock och otränad för tillfället, men jag är på det igen nu.
Citera
2018-09-01, 07:44
  #28
Medlem
Gick upp något kilo muskelmassa. Började våren med att gå ner ca 1-2 kg fett och har sesan dess lagt på mig minst detsamma i muskler. 10 bärs på hela sommaren och gym varje kväll!

Mina resultat har varit otroliga (allt räknat utifrån mig själv, höjt pb i alla övningar med minst 10-15%).

Bästa sommaren ever på så sätt.

Värmen har bara fått mig att tagga till extra! Svetten som rinner på armarna efter 5 minuter i gymet har bara varit en grym morot!
__________________
Senast redigerad av StrimlareN2017 2018-09-01 kl. 07:47.
Citera
2018-09-01, 12:04
  #29
Medlem
WalterSullivans avatar
Inte påverkat mig negativt alls, träning och nyttig kost har varit on point som alltid. Inte druckit en enda bärs på hela sommarn om jag ska vara ärlig
Citera
2018-09-01, 13:26
  #30
Medlem
MuscleSharks avatar
Sommaren har inte påverkat mig ngt på så vis iaf. Har ju ac i huset så när det varit för varmt ute så är det bara att gå inomhus. Hade man haft ett utomhus jobb eller jobbat i en icke luftkonditionerad miljö så hade det säkert resulterat i huvudvärk och så.
Citera
2018-09-01, 14:08
  #31
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Ja det var märkligt men antagligen så brukar du aktivera dig mer när du är i Asien och käka "bättre", så är det lite cleanare kost nu och träning på schemat eller behåller du lite av späcket inför vargavintern?

Maten blir nog det samma men ska börja cykla Freeride igen. Har skaffat en värsting cykel ska bara sätta ihop den. Det kombinerat med hantlar lär ju bränna en del kalorier.
Citera
2018-09-01, 15:18
  #32
Medlem
Under den varmaste perioden bar jag endast tunna shorts. Det var skönt med värme. Många gnällde över det men jag gillade det faktiskt, tyckte att det kändes tropiskt.

Träningen och kosten höll jag som vanligt. Nyttigt. Det var svalt på gymmet också.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback