Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-08, 21:17
  #25
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedo
Amnesia haze är riktigt hype bland langarna i Göteborg ATM förstår verkligen inte varför..
Hittar bara brunt i Göteborg vill hitta någon kran som säljer hundraslängar grönt
Citera
2018-10-08, 21:49
  #26
Avstängd
Amnezia Haze är en mycket fin rökare.

Får ni det välodlat och kurerat och odlat av rätta bönorna under rätta förhållanden så är det ett av bland top 10 listan överallt.


Den tar 2veckor extra odla.
Mycket fint röka

Själv odlar jag för eget bruk endast, och en sort i taget av varje.
Plockar ut den bästa av 2-3 olika plantor i tidigt stadie.
Odlar flera sorter.

Hittar aldrig riktigt rätt.
Men jag går miste om flera phenos jämt det vet jag, och jag suger på odla även.

Men det jag vill säga är att
De som kan odla
Då är Amnezia Haze nice

Lyckats en gång själv med en Amnezia Haze 2år sedan typ
Saknar den plantan.
Fan vad jag rökte på och hade det bra då
__________________
Senast redigerad av jimmyman 2018-10-08 kl. 21:52.
Citera
2018-10-08, 22:46
  #27
Medlem
Elikos avatar
Förstår inte att du har problem att hitta annat i Göteborg. Men visst lite väl mycket amnezia 2018.
Citera
2018-10-08, 23:45
  #28
Medlem
Wikipedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
Hittar bara brunt i Göteborg vill hitta någon kran som säljer hundraslängar grönt

Hundraslängar grönt mycket tveksam..
Citera
2018-10-08, 23:46
  #29
Medlem
Wikipedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Förstår inte att du har problem att hitta annat i Göteborg. Men visst lite väl mycket amnezia 2018.

Håller med dig helt förstår inte hur man kan ha problem med att få tag i bra weed eller en annan strain..
Citera
2018-10-08, 23:54
  #30
Medlem
Sandtags avatar
Jag fick på min tid som rökare tag på amnesia haze ibland och troligtvis har TS fått tag på något annat. Min erfarenhet av den strainen var att man kunde gejma i timmar för att tro att det gått sekunder och omvänt samtidigt som jag ibland slogs av tanken att jag var helt väck för att sekunder senare sjunka tillbaka in i gejmingvärlden och hela proceduren upprepades. Det var inte det bästa jag rökt men det var en högkvalitativ strain med säreget rus. Jag gillade dock att det var en strain som sakta men säkert smög sig på så att man från att känna sig relativt nykter gick till att känna sig helt väck.
Citera
2018-10-10, 15:59
  #31
Medlem
superfreak94s avatar
Mycket värdelösa & hjärndöda inlägg som vanligt på cannabis forumet med folk som vill spela tuffa av nån anledning... Men några bra inlägg som också märkt av denna trenden, som uppdatering har jag hittat hundra gånger bättre nu tack gud...

men ni som har lite hjärna här inne och är stoners som löser mycket i GBG eller någon annan stor stad har garanterat också stött på denna amnezia haze speciell strain som garanterat har odlats i storamängder av ligor liknande Vietnamserna eller annat som hade ett tiotal odlingshus i västsverige fyra år tillbaka.. om man vet hur välkurerat och "flushat" gräs odlats och inte river i halsen med en konstig kemisk cannabis lukt smakar, säkert odlat snabbt och fult i nåt mögligt övergivet hus
Citera
2018-10-10, 16:58
  #32
Medlem
Wikipedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Mycket värdelösa & hjärndöda inlägg som vanligt på cannabis forumet med folk som vill spela tuffa av nån anledning... Men några bra inlägg som också märkt av denna trenden, som uppdatering har jag hittat hundra gånger bättre nu tack gud...

men ni som har lite hjärna här inne och är stoners som löser mycket i GBG eller någon annan stor stad har garanterat också stött på denna amnezia haze speciell strain som garanterat har odlats i storamängder av ligor liknande Vietnamserna eller annat som hade ett tiotal odlingshus i västsverige fyra år tillbaka.. om man vet hur välkurerat och "flushat" gräs odlats och inte river i halsen med en konstig kemisk cannabis lukt smakar, säkert odlat snabbt och fult i nåt mögligt övergivet hus

Sanningens ord.
Citera
2018-10-13, 23:18
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Jag fick på min tid som rökare tag på amnesia haze ibland och troligtvis har TS fått tag på något annat. Min erfarenhet av den strainen var att man kunde gejma i timmar för att tro att det gått sekunder och omvänt samtidigt som jag ibland slogs av tanken att jag var helt väck för att sekunder senare sjunka tillbaka in i gejmingvärlden och hela proceduren upprepades. Det var inte det bästa jag rökt men det var en högkvalitativ strain med säreget rus. Jag gillade dock att det var en strain som sakta men säkert smög sig på så att man från att känna sig relativt nykter gick till att känna sig helt väck.

Ja amnesia Haze och Amnesia är två helt olika strains! Amnesia haze är bland det bästa man kan få tag på medans Amnesia bara ger ett tråkigt svagt rus och luktar lite kemiskt.
Citera
2018-10-19, 11:21
  #34
Medlem
Amnesia haze är en väldigt stark sativa med stor risk för att ge paranoia.
strainen i sig är överlag väldigt potent ch en av de bättre sativorna på marknaden.
Detta är varför du inte kan somna på den, för att det är en uppåt strain och effekten är snarare det motsatta då. Läs på om en strain innan du gnäller över dess effekter.

anledningen till att amnesia äär så popuöärt är för att plantan i sig ger väldigt bra skörd för att vara en sativa och därför är den populär att odla. kan dock instämma att det kan vara skönt med större utbud så man kan välja själv efter humör.
Citera
2018-10-20, 10:55
  #35
Medlem
Krackelurings avatar
Det låter väl ganska givet att det som kranarna marknadsför som Amnesia Haze inte är det? Det är ju knappast första gången som en namn-hype sköljt över landet. När jag var yngre var allt gräs "skunk". Sen blev allt "White widow". Och plötsligt var allt "orange haze". Babbarna lär sig ett nytt namn och mjölkar skiten ur det. Riktig Amnesia Haze är bra! Om den inte är odlad av tattare utan basala odlingskunskaper då, det kan ju också vara ett alternativ.
Citera
2018-10-22, 16:17
  #36
Medlem
Magnituds avatar
Tycker ruset och saken var lite tråkigt.. sour diesel är fan det bästa!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback