Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-31, 00:34
  #1
Medlem
superfreak94s avatar
Tja, Jag har över 30 nummer till gräskranar i alla delar av Göteborg, Hisingen, Frölunda, Majorna, centrum, Bergsjön. Och länge nu har jag löst den här keffa strainen amnezia överallt i hela jävla staden. Ni som röker i gbg måste garantierat också fått den, klibbiga buds som inte luktar naturligt gräs utan har en kemisk lukt över sig, inget bra rus och får fan tvärtom SVÅRT ATT SOVA på den, river i halsen och är svårt att inhalera.. VÄRDSELÖST

Jag är så jävla trött på denna strainen som är överallt i gbg att nu när jag fick den idag när jag löste så blev det droppen, detta var sista gången jag löste gräs i gbg på länge och ska nu lösa mitt gräs genom att handla på nätet och försöka odla själv.

Någon mer som märkt av detta och tröttnat?
Citera
2018-08-31, 00:42
  #2
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Tja, Jag har över 30 nummer till gräskranar i alla delar av Göteborg, Hisingen, Frölunda, Majorna, centrum, Bergsjön. Och länge nu har jag löst den här keffa strainen amnezia överallt i hela jävla staden. Ni som röker i gbg måste garantierat också fått den, klibbiga buds som inte luktar naturligt gräs utan har en kemisk lukt över sig, inget bra rus och får fan tvärtom SVÅRT ATT SOVA på den, river i halsen och är svårt att inhalera.. VÄRDSELÖST

Jag är så jävla trött på denna strainen som är överallt i gbg att nu när jag fick den idag när jag löste så blev det droppen, detta var sista gången jag löste gräs i gbg på länge och ska nu lösa mitt gräs genom att handla på nätet och försöka odla själv.

Någon mer som märkt av detta och tröttnat?

Nu har jag inte testat gräset i gbg, har inte rökt gräs på ett bra tag men dom sista gångerna jag rökte gräs så lämnade jag samtidigt UP och då visade det positivt på spice och thc.
Och då köpte jag av flera olika i en stad.
Jag säger inte att det kan vara något skumt med det men för mig visade det sig vara en bluff.
Som ingen visste om tydligen.
Citera
2018-08-31, 04:43
  #3
Medlem
Klo-Robotens avatar
Placebo eller ej men bara namnet på denna strain säger en del om ruset att vänta sig.

Inget att klaga på rent produktmässigt för egen del, men instämmer helt i att det är verkligen dags för något nytt på menyn!

Kan ibland undra varför man inte erbjuder flera olika alternativ att välja på, i alla fall en sativa och en indica i sortimentet.
- Men det kanske ligger i affärsidén att man som kund ska bli inrökt på kortast möjliga tid och tvingas komma tillbaka för att köpa mer?
__________________
Senast redigerad av Klo-Roboten 2018-08-31 kl. 05:10. Anledning: Tillägg
Citera
2018-08-31, 06:48
  #4
Medlem
Amnesia Haze i Amsterdam är en klassiker och den strain som alla andra Haze jämförs mot. Tror den funnits i 20 år och man hittar den på nästan alla coffee shops. Jag har även odlat den själv med mycket bra resultat. Problemet med det man hittar på gatan är väl att ingen vet säkert vad det är eller hur det är odlat, torkat, kurerat osv.
Citera
2018-08-31, 08:41
  #5
Medlem
RAGEDs avatar
Det är dåligt kurerat till att börjas med, sen har dom nog stressat med odlingen med är min slutsats. Rök det bruna istället vid stressiga tider.

Min analys är att vädret har spelat roll i det dålig utbudet på weed.. det började tidigt nämligen så rökat lär ha gått åt i den varma sommarvärmen
Citera
2018-08-31, 10:33
  #6
Medlem
butofcourses avatar
Inte bara i Gbg.
Det där kassa bushweedet finns fan överallt.
Citera
2018-08-31, 10:36
  #7
Avstängd
Panshiris avatar
Amnesia Haze tillhör top shelf...

Sjukt kul trolltråd. "Jag köpte en sativa och nu kan jag inte sova"
Citera
2018-08-31, 10:52
  #8
Medlem
thegodalmightys avatar
Amnesia Haze är ju bra, var väl dåligt odlat.
Citera
2018-08-31, 12:01
  #9
Medlem
Det är inte strainen det är bara dåligt odlat. Låter som man stressat och inte flushat ut näringen ordentligt sedan säkert dåligt kurerat.

Lönt ha 30 nummer och du får skit?
Jag har två och det räcker. Alltid flera strains och flera sorter brunt.

Mitt tips till dig är att sluta köpa av blatten på hörnet. Finns dem som bryr sig om sina kunder. Dem du köper av har förmodligen aldrig haft ett jobb. Vet inte hur det funkar.
__________________
Senast redigerad av Knockaround 2018-08-31 kl. 12:05.
Citera
2018-08-31, 21:57
  #10
Medlem
Casual-Cultures avatar
Du kanske ska sluta besöka förorterna i Göteborg bara massa babbar som säljer där som snackar skit om svenskar. Dom har ju grannkommuner som inte kör för samma ligor. Kungsbacka mölndal partille kungälv ale tex finns ju.
__________________
Senast redigerad av Casual-Culture 2018-08-31 kl. 21:59.
Citera
2018-09-15, 11:00
  #11
Medlem
trueforgoods avatar
Lita aldrig på kranar när dom säger att det är en viss strain. Ytterst få är ärliga.
Citera
2018-09-23, 18:46
  #12
Medlem
LuckyThirteens avatar
Köpte amnezia nu i helgen, väldigt sticky-icky, bra me kristaller och en vacker brundröd nyans. Stinker som satan! Det va bra skit, så skaffa bättre kran typ?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback