Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-30, 17:32
  #1
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Skummade igenom fejan och såg att McConaughey hade skrivit om denna. Aldrig hört eller sett någon reklam om denna och verkar vara en film värd att se.

På bio om två veckor i Amerika.

Citat:
Set in 1980s Detroit at the height of the crack epidemic and the War on Drugs, WHITE BOY RICK is based on the moving true story of a blue-collar father and his teenage son, Rick Wershe Jr., who became an undercover police informant and later a drug dealer, before he was abandoned by his handlers and sentenced to life in prison.

Trailer : https://www.youtube.com/watch?v=qns48PtK2io
Citera
2018-08-30, 18:33
  #2
Medlem
Ryggradsluss avatar
Låter snorbra
Citera
2019-01-11, 09:44
  #3
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Hoppar in här,
Nå, vare nåt..?

Ska själv kolla nu.
Citera
2019-04-02, 17:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Hoppar in här,
Nå, vare nåt..?

Ska själv kolla nu.
Började kolla den förra veckan. Inget speciellt tycker jag. Hade dessutom inte allt för höga förhoppningar tros McConaughey var med som är en av mina favoriter efter att ha sett trailern. Så kort å gott har man inte sett den har man inte missat något.
Citera
2019-04-02, 19:14
  #5
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Började kolla den förra veckan. Inget speciellt tycker jag. Hade dessutom inte allt för höga förhoppningar tros McConaughey var med som är en av mina favoriter efter att ha sett trailern. Så kort å gott har man inte sett den har man inte missat något.
Typ!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback