Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-08-30, 20:53
  #37
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Okej, jag kan besvara dina frågor trots dina försök till härskartekniker, tråkigt att du inte kan diskutera utan att använda såna.
Vi kan börja med företaget som sålde sin data till amerikansk underrättelsetjänst, vilket år? Det har hänt ett flertal gånger, jag behöver mer kontext. Snackar vi om det vid Snowden-tiden?
Du verkar haka upp dig på Xiaoice hela tiden, kan du hänvisa till någon slags källa? Är inte Google Duplex lika läskigt?
Siri är inte en chatbot nej, men eftersom du själv började använda uttrycket "chatbot" och inte AI så tänkte jag använder det som du är bekväm med.


Okej, men använde du några av de nyckelorden som jag nämnde när du twittrade? Det kan ju vara så att twitter använder något ordfilter som aktiverar botklockan, vilket är lite fel men rimligt.
Kan du svara på om du betedde dig civilt eller inte?


ZzZzZz...
Jag har inte tagit någon politisk ställning, jag säger bara att man kan försöka att hålla en god ton när man diskuterar saker.
Det verkar du dock ha problem med, ta några djupa andetag och lugna ner dig lite.

Den som började använda härskartekniker var givetvis du ditt lilla troll. Eller är det kutym för dig att kalla folk för galna? Du år uppenbarligen ett vänstertroll med så mpnga osanningar du far med och hur du försöker rädda upp dina fadäser.

Tror du på riktigt att amerikansk underättelsetjänst måste köpa datan från dessa företag? Eller kan det månne vara så google, facebook, twitter osv... Är finansierade och utvecklade av underrättelsetjänsten i samarbete med komersiella intressen?

Twitter bestämmer vilka politiska åsikter som ska fram. Punkt. Likaså google och övriga rövföretag som påstår vara för det fria samhället. Kina var smarta nog att hålla dessa på en armlängds avstånd medan idioterna i Europa fortsätter att smörja in stjärten för USA.
Citera
2018-08-30, 21:04
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Den som började använda härskartekniker var givetvis du ditt lilla troll. Eller är det kutym för dig att kalla folk för galna? Du år uppenbarligen ett vänstertroll med så mpnga osanningar du far med och hur du försöker rädda upp dina fadäser.

Tror du på riktigt att amerikansk underättelsetjänst måste köpa datan från dessa företag? Eller kan det månne vara så google, facebook, twitter osv... Är finansierade och utvecklade av underrättelsetjänsten i samarbete med komersiella intressen?

Twitter bestämmer vilka politiska åsikter som ska fram. Punkt. Likaså google och övriga rövföretag som påstår vara för det fria samhället. Kina var smarta nog att hålla dessa på en armlängds avstånd medan idioterna i Europa fortsätter att smörja in stjärten för USA.
Så många yttranden och antaganden men inga källor, omöjligare person att diskutera något med får man leta efter.
Vi avslutar nog diskussionen här, godkväll.
Citera
2018-08-30, 21:16
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Så många yttranden och antaganden men inga källor, omöjligare person att diskutera något med får man leta efter.
Vi avslutar nog diskussionen här, godkväll.

Men vi har ju precis börjat.....
Citera
2018-08-31, 18:36
  #40
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Vi måste vara på deras planhalva och störa. Vi kan inte sitta på flashback och grupprunka om vi vill ha en förändring.

Det har du rätt i.
Citera
2018-09-02, 03:30
  #41
Medlem
Är du alldeles säker på att du inte är en bot?
Citera
2018-09-02, 11:41
  #42
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Kan tillägga att jag har varit mycket aktiv på twitter i ca 2 veckors tid nu, och inte sett en enda bot. Igår kväll blev jag bannad, och nu begär twitter att jag uppger mitt telefonnummer och verifierar min identitet.
får det 9/10 jag skapar nytt twitter konto, ofta i iett tidigt skede efter att ha lagt till profilbild/uppdaterat bio, eller bara tittat igenom konotinställningar. automatiserad process som har väldigt lite med att bli bannad att göra.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback