Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-29, 21:30
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Be dina "kompisar" att dra åt helvete och byt kompiskrets.

Både horungar och golare, och du måste sluta vika ner dig och stå upp för dig själv. Ju tidigare i livet du lär dig det desto bättre liv kommer du få.
Exakt rätt skrivet!!!
Citera
2018-08-29, 21:33
  #14
Medlem
Höjas avatar
Gå dit ikväll och släng upp några hakkors. Sen ringer du kommunen. Sen är allt borta imorgon.
Citera
2018-08-29, 22:29
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Gå dit ikväll och släng upp några hakkors. Sen ringer du kommunen. Sen är allt borta imorgon.

Det var det dom målade
Citera
2018-08-30, 03:37
  #16
Medlem
Seirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guggisen
Det var det dom målade

Hahaha...


Varför vill dom få bort det nu då, och varför i helvete ska de dra in dig?

Stå på dig och be dom suga kuk, är du deras bitch eller vad är det frågan om? Antar att det är du som kört men ångrat dig av någon anledning.

Gå tillbaka till tunnel och rita en massa ful jävla skit, så mycket det bara går, överallt, så kommer det saneras rätt fort.
Citera
2018-08-30, 03:52
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Gå dit ikväll och släng upp några hakkors. Sen ringer du kommunen. Sen är allt borta imorgon.

Citat:
Ursprungligen postat av Guggisen
Det var det dom målade

Då återstår det bara "rondelhunden", kom igen!
Citera
2018-08-30, 04:13
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guggisen
Det var det dom målade

Du är antagligen rätt ung och därmed väldigt förvirrad i ditt liv och vem du är och vilka du umgås med. Tro mig om 10 år kommer du aldrig umgås med dessa snubbar igen.

Så du har två alternativ,

1. Säga hejdå till dom grabbarna, skaffa nya vänner. Hur gör man det? Jo genom att skaffa nya intressen, som kanske inte är att spraya hakkors i gångtunnlar. Spraya en tag istället, mycket tuffare Nä, men vad som... De är skit till kompisar.

2. Fortsätta vara deras bitch och hjälpa dem lösa SINA problem och dessa kuvade horungar kommer fortsätta hela tiden skapa problem för sig själva och låta dig lösa det.
Citera
2018-08-30, 08:25
  #19
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guggisen
Tack men finns det inget att ta bort med som man har hemma som tex aceton eller ngt annat lösningsmedel?
En gång så skrev någon toy på min cementkeps, vaknade upp dagen efter med blodsprängda ögon, såg det & jämrade mig över att den inte gick att ta av. Sedan tog jag mycket riktigt aceton och svamp, så morphades hela badrummet till en fotboll. Sedan tog jag bara aceton och en skursvamp, så fick jag ont i fingrarna, men texten försvann (på cement, minns ej riktigt)

Jag skulle sagt upp mig från kompiskontraktet hos dessa blöjnazister.
Citera
2018-09-01, 23:50
  #20
Avstängd
största golar kompisar. låt dom torska. skit i dom skaffa dig nya polare istället.
Citera
2018-10-01, 23:43
  #21
Medlem
Fordraranonyms avatar
”Det var det dom målade” HAHAHAHAHAHAHAH
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback