Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-29, 13:57
  #1
Medlem
Hej vill bara säga till er alla att ni säkert hört om api botar . Dom flesta är scams har själv blivit blåst i en av dom. Men det finns botar som funnits i över ett år. Det går att göra bra med pengar. Strategierna är att lägga in en summa man har o bli av med reinvestera tills du kan ta ut din insättbing på några dagar. Sen reinveaterar du 80% och tar ut 20% varje dag o då leker du bara med vinster. På så sätt så lyckas du hålla dig ifrån förluster. När boter väljer att sticke med alla pengar så har du redan tagit ut din investering o lyckats plocka ut 20% varje dag.

Har ni fårgor om api botar hir dom fungerar o frågor om vilka som.fungerar kontakta mig.

Ni får ge mig ett namn på en så kan jag svara på om dem är legit eller inte. Är med i en grupp på telegram som gör bakrunds check på flertals med botar satt vet lite gram om många botar. Va har ni för erfarenheter? Dela med er i tråden.

Mvh jessunbitz
Citera
2018-08-29, 16:34
  #2
Medlem
Lust att dela med dig av någon bot som du vet fungerar? 🙂✌️
Citera
2018-08-30, 16:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessunbitz
Hej vill bara säga till er alla att ni säkert hört om api botar . Dom flesta är scams har själv blivit blåst i en av dom. Men det finns botar som funnits i över ett år. Det går att göra bra med pengar. Strategierna är att lägga in en summa man har o bli av med reinvestera tills du kan ta ut din insättbing på några dagar. Sen reinveaterar du 80% och tar ut 20% varje dag o då leker du bara med vinster. På så sätt så lyckas du hålla dig ifrån förluster. När boter väljer att sticke med alla pengar så har du redan tagit ut din investering o lyckats plocka ut 20% varje dag.

Har ni fårgor om api botar hir dom fungerar o frågor om vilka som.fungerar kontakta mig.

Ni får ge mig ett namn på en så kan jag svara på om dem är legit eller inte. Är med i en grupp på telegram som gör bakrunds check på flertals med botar satt vet lite gram om många botar. Va har ni för erfarenheter? Dela med er i tråden.

Mvh jessunbitz


Lust att dela med dig av någon bot som du vet fungerar? 🙂✌️
Citera
2018-08-31, 17:42
  #4
Medlem
Sikkans avatar
Gunbot är väl en av de som funkar, dvs inte är scam. Självklart är det dock alltid en risk att använda beroende på hur marknaden svänger osv.

Men scam är den inte iaf.
Citera
2018-09-01, 13:32
  #5
Medlem
Nej den är bra o det finns ett fler tal.bra där ute!
Har en svensk grupp jag kan.dela med.mig där det finns mycket info om botar. Skriv till mig på wickr samma namn som hära.
Citera
2018-12-04, 19:48
  #6
Medlem
Finns det några botar som shortar, alltså satsar på att en valuta ska gå ner?
Citera
2018-12-04, 20:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuppnupp
Finns det några botar som shortar, alltså satsar på att en valuta ska gå ner?


https://3commas.io

Kolla där
Citera
2018-12-05, 14:57
  #8
Medlem
Hur funkar trade bots?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback