2022-10-07, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
Har någon tillgång till den gamla domen han nyligen avtjänat straff för?

https://anonfiles.com/bcW3y3B7yc/Bor_s_TR_B_765-17_Dom_2019-01-30_pdf

https://easyupload.io/f3bvqv

.
Citera
2022-10-07, 12:41
Medlem
jtds avatar
Tack vänligast, så man kan se vem killen är och vad fan det är för fel på honom. Han verkar ha satt igång direkt efter frigivning igen? Och hur kan en skola missa detta.
Citera
2022-10-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
Tack vänligast, så man kan se vem killen är och vad fan det är för fel på honom. Han verkar ha satt igång direkt efter frigivning igen? Och hur kan en skola missa detta.
Skola? Vad menar du? Har han jobbat på en skola efter?
Citera
2023-02-03, 08:52
Medlem
Han blev dömd igen den 29 september 2022. Jag var målsägande i målet.
Oktober 2021 mötte jag honom på SD under namnet c4ntina och han försökte utpressa mig, polisanmälde direkt då jag vet vem människan är då vi bott i samma stad och har även gått i samma klass som hans syster.
19 september 2022 var rättegången och han nekade till allt. Blev trots det dömd, åker in i finkan igen och ska avtjäna resterande år av sitt tidigare straff samt betala skadestånd till mig, när det sker är en väldigt bra fråga )
Citera
2023-02-03, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokkmokken98
Han blev dömd igen den 29 september 2022. Jag var målsägande i målet.
Oktober 2021 mötte jag honom på SD under namnet c4ntina och han försökte utpressa mig, polisanmälde direkt då jag vet vem människan är då vi bott i samma stad och har även gått i samma klass som hans syster.
19 september 2022 var rättegången och han nekade till allt. Blev trots det dömd, åker in i finkan igen och ska avtjäna resterande år av sitt tidigare straff samt betala skadestånd till mig, när det sker är en väldigt bra fråga )

Anlita kronofogden och/eller brottsoffer-myndigheten för att utmäta och bevaka din fordran (förutsatt att domen vunnit laga kraft).
Citera
2023-02-03, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Anlita kronofogden och/eller brottsoffer-myndigheten för att utmäta och bevaka din fordran (förutsatt att domen vunnit laga kraft).

Fel. Du kan ansöka om verkställighet via kronofogden oavsett laga kraft.
Citera
2023-02-03, 12:49
Medlem
Fick precis brev hem från hovrätten. Han har överklagat till hovrätten. Åtalet ogillas därför :/ ska överklaga dock
Citera
2023-05-17, 17:26
Medlem
Hur gick det? åkte han in igen?

Citat:
Ursprungligen postat av Jokkmokken98
Fick precis brev hem från hovrätten. Han har överklagat till hovrätten. Åtalet ogillas därför :/ ska överklaga dock
Citera
2023-06-16, 07:48
Medlem
Är det verkligen ingen som vet ngt? Har han fått ngn ny Anmälan och dom? Är han sambo eller singel?

Citat:
Ursprungligen postat av Zaijpen
Hur gick det? åkte han in igen?
Citera
2026-04-02, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaijpen
Är det verkligen ingen som vet ngt? Har han fått ngn ny Anmälan och dom? Är han sambo eller singel?
Jag tror att detta kan vara han, är det någon som vet om det stämmer?

https://www.facebook.com/share/p/1QcTg8pgeB/
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in