Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-07, 02:43
  #25
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Jag tror att det är psykos.

Jag har själv haft psykisk ohälsa och sannolikt oavsett vad någon tror, hackats några gånger. (Slarvig som okunnig och jag har inte något att dölja). Det du beskriver är ändå extremt. Det finns olika typer av sätt att kolla om man är hackad, hur tillförlitliga de är vet jag inte men jag gjorde enligt lite olika beskrivningar på Youtube och fotograferade resultatet som faktiskt sa att jag hade intrång enligt informationen som kom upp. Sedan så schabblar och buggar olika program pga just hackers men även av att de inte är kompatibla liksom olika virus. Något antivirusprogram alltid sa att jag inte hade. Att texten flyttar sig liksom muspekaren känner jag igen från förr (använder inte dator längre) även att jag inte hann trycka på datorn utan att den själv bytte låtar la till låtar i listor eller bytte.

När det kommer saker som kan tolkas som hot etc försvinner det inte bara. Enda gången det någonsin hänt mig var här på Flashback när någon skrev att jag var en jävla hora han skulle våldta och även då kunde jag hoppa fram och tillbaka och se texten och den vara annorlunda vid citering. Gjorde det säkert tio ggr utan att ta screenshot fram i tillbaka och sedan svarade jag även om det såg ut som om jag svarade på något annat. Lustigt nog var inlägget då inte redigerat. Jag kan ingenting om datorer men det har med källkod att göra. Olika sidor har olika typer av program och det finns lättare (script tror jag att det kallas) att hacka.

Olika sidor, delar av enheterna etc är lättare att attackera, andra saker/sidor svårare. Fördelen för nätluffare är just att det sker bakom skärmen, råkar du ut för hackers kommer de sannolikt inte stå och fotografera dig utanför sedan. En sådan kombination vore istället omedelbar livsfara när det gäller en plötslig attack. Du kan känna dig lugn där.

Saken är att psykoser ger falska minnen av att dopamin och annat löper amok och jag förstår att du upplever det du upplever som ytterst verkligt men det är viktigt att du är lugn och rationell. Du går igenom olika åtgärder såsom att kanske byta antivirusprogram (flera kan krocka med varandra) och kolla upp program för malware, sandlåda och liknande. Ta emot tips av de mer kunniga här i tråden och se över alla i första hand, logiska förklaringar bortom hackers. Förbättra inställningar, byt program som får saker att Kanada, leta igenom datorn och kör program. Blås ur den i värsta fall. Jag återställer ofta mina enheter för att slippa strul med program.
Nej det är ingen jävla psykos. Släpp det här, jag har gjort det för länge sen
Citera
2018-10-07, 02:48
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Nej det är ingen jävla psykos. Släpp det här, jag har gjort det för länge sen
Du menar att du inte längre upplever det problemet? Vad bra
Citera
2018-10-07, 02:49
  #27
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Du menar att du inte längre upplever det problemet? Vad bra
Varför leker du psykolog för?
Citera
2018-10-07, 02:52
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Varför leker du psykolog för?
Jag leker inte psykolog, jag sitter på ett öppet forum och att människor ibland kan falla igenom i måendet är absolut inte något skamligt eller fult och det är bra om människor kan peka ut möjligheter på hur det kan vara, även om tillrättavisningar eller nonchalans etc är mycket provokativt för den som inte mår bra.
Citera
2018-10-07, 02:54
  #29
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Jag leker inte psykolog, jag sitter på ett öppet forum och att människor ibland kan falla igenom i måendet är absolut inte något skamligt eller fult och det är bra om människor kan peka ut möjligheter på hur det kan vara, även om tillrättavisningar eller nonchalans etc är mycket provokativt för den som inte mår bra.

Jaja, puss puss
Citera
2018-10-07, 02:56
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Jaja, puss puss
.
Citera
2018-10-07, 03:02
  #31
Medlem
Du børjar med att kontant køpa ett nytt simkort med surf påladdning, en mobil hotspot router (/alternativt en smarttelefon) som du sedan anvænder till att registrera och førændra dina loginkombinationer till diverse tjænster.

Om du nyttjar dig utav en Android, kan du ladda ner Orbot som nyttjar "The Onion Network" som ett Virtual Private Network (VPN)

Denna gången så anvænder du unika koder till varenda tjænst. Kanske något system, dær varenda unik kod inte liknar den andra.

fortsætter senare ska glo gregor UFC
Citera
2018-10-07, 03:14
  #32
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeLazis
Du børjar med att kontant køpa ett nytt simkort med surf påladdning, en mobil hotspot router (/alternativt en smarttelefon) som du sedan anvænder till att registrera och førændra dina loginkombinationer till diverse tjænster.

Om du nyttjar dig utav en Android, kan du ladda ner Orbot som nyttjar "The Onion Network" som ett Virtual Private Network (VPN)

Denna gången så anvænder du unika koder till varenda tjænst. Kanske något system, dær varenda unik kod inte liknar den andra.

fortsætter senare ska glo gregor UFC
Ingen fara, allt är under kontroll
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback