Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-28, 21:01
  #13
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
det är inte så kompliserat stänger du av wpsen och byter lösen på ditt wifi då kan ingen ingen ( om du bor i lägenhet ) hacka dit wifi om dom inte har en riktigt password list men du får ju göra ett lösen ord som har både stora små bokstäver sifror och symboler då blir det rätt svårt att hacka speciellt om det är 16 karaktärer långt,,

vad det gäller online på nätet och medlem på diverse sidor kan ta som ett exempel nu säg att du har
lösenordet password12345 på din email och du sedan använder password12345 på en dating sida och dom då hackar datingsidan då står ditt användar namn, email,och lösenord helt öppet och dom kopierar det och sedan går in på din mejl och får reda på exakt alla sidor du är med på och annat och kan återställa lösen och sedan ta dina bitcoins eller vad dom vill,,,,,,


jag råkade ut för liknande för några årsen då hackade dom en sida jag va medlem på och då hade jag samma lösen ord på den sidan som jag hade på min mejl och dom fick tag på allt och då förlorade jag allt på mitt world of Warcraft konto sedan dess använder jag olika lösen ord på varje sida jag är medlem på så bra om du använder ett lösenord på din mejl och något helt annat på alla andra sidor


så ju längre lösenord du har med både stora små bokstäver och symboler och sifror desto bättre
Använder mig av mobilt bredband också. Olika bredband till olika telefoner och det fortsätter ske
Citera
2018-08-28, 21:04
  #14
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julgodis123
Låt oss ta den obligatoriska frågan, när det kommer till ämnet gangstalking.
Tar du tjack?

Vad ska jag göra då? Vad vet du om sådana här organisationer?
Citera
2018-08-28, 21:11
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Använder mig av mobilt bredband också. Olika bredband till olika telefoner och det fortsätter ske



har du en trojan på datorn så spelar det ingen roll om du byter från vanliga bredbandet i vägget till mobilt bredband trojanen ligger fortfarande kvar i datorn så om du byter lösen på mejl o grejer i telefonen och sedan sätter dig vid datorn och loggar in på mejlen via datorn så får dom all info igen ändå,,,

trojaner är ettt litet program eller script eller vad fan man nu vill kalla den och installeras den på din dator så kan dom se ditt skrivbord dom kan kopiera hela din hårddisk dom kan starta din cam + att dom mesta trojaner jag läst om där ingår det även keylogger och keylogger är en underbar uppfining för har du en keylogger på datorn och skriker



fksdnfksdfk-sdnf<dnfksdf då sparas det och skickas via ftp server eller vad dom nu väljer för metod och då skickas det i en text fil till keylogger gubben som får tillgång till dina lösen,,,,,,

så det du ska göra nu är att ladda ner detta programmet https://www.malwarebytes.com/ och installera på din stationära och genom söka exakt hela datorn och finns det trojaner eller keyloggers eller spion program så tar den väck den skiten och sedan efter du rensat datorn först då kan du byta lösen på alla sidor och alla mejlar och funkar inte det då är det bara ominstallera skiten så är allt skräp garanterat borta....



när du ändå håller på med den skiten ominstallera telefonen för det finns säkert trojaner o skit där med skulle inte förvåna mig
Citera
2018-08-28, 21:54
  #16
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
har du en trojan på datorn så spelar det ingen roll om du byter från vanliga bredbandet i vägget till mobilt bredband trojanen ligger fortfarande kvar i datorn så om du byter lösen på mejl o grejer i telefonen och sedan sätter dig vid datorn och loggar in på mejlen via datorn så får dom all info igen ändå,,,

trojaner är ettt litet program eller script eller vad fan man nu vill kalla den och installeras den på din dator så kan dom se ditt skrivbord dom kan kopiera hela din hårddisk dom kan starta din cam + att dom mesta trojaner jag läst om där ingår det även keylogger och keylogger är en underbar uppfining för har du en keylogger på datorn och skriker



fksdnfksdfk-sdnf<dnfksdf då sparas det och skickas via ftp server eller vad dom nu väljer för metod och då skickas det i en text fil till keylogger gubben som får tillgång till dina lösen,,,,,,

så det du ska göra nu är att ladda ner detta programmet https://www.malwarebytes.com/ och installera på din stationära och genom söka exakt hela datorn och finns det trojaner eller keyloggers eller spion program så tar den väck den skiten och sedan efter du rensat datorn först då kan du byta lösen på alla sidor och alla mejlar och funkar inte det då är det bara ominstallera skiten så är allt skräp garanterat borta....



när du ändå håller på med den skiten ominstallera telefonen för det finns säkert trojaner o skit där med skulle inte förvåna mig
Okej tack så mycket
Citera
2018-08-31, 22:51
  #17
Medlem
SalvadorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Vad ska jag göra då? Vad vet du om sådana här organisationer?

Jag kan svara på den frågan.

Sluta ta tjack, sök hjälp (hur jobbigt det än må vara), drick vatten, sov, möjligtvis tugga benzo, repetera i omgångar.
Framförallt sluta med Amfetamin. Det verkar inte va din vän.

/SalvadorD
Citera
2018-08-31, 22:53
  #18
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalvadorD
Jag kan svara på den frågan.

Sluta ta tjack, sök hjälp (hur jobbigt det än må vara), drick vatten, sov, möjligtvis tugga benzo, repetera i omgångar.
Framförallt sluta med Amfetamin. Det verkar inte va din vän.

/SalvadorD

Hahaha vafan pratar du om mannen? Mår du bra eller?
Citera
2018-08-31, 22:56
  #19
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalvadorD
Jag kan svara på den frågan.

Sluta ta tjack, sök hjälp (hur jobbigt det än må vara), drick vatten, sov, möjligtvis tugga benzo, repetera i omgångar.
Framförallt sluta med Amfetamin. Det verkar inte va din vän.

/SalvadorD

Du lider ju antagligen av en lätt utvecklingsstörning. Och jag känner ingen sympati för dig
__________________
Senast redigerad av 9rx 2018-08-31 kl. 23:09.
Citera
2018-09-04, 11:46
  #20
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Du lider ju antagligen av en lätt utvecklingsstörning. Och jag känner ingen sympati för dig

Han menar att du har en psykos, allt du berättar om tyder nämligen på det.
Citera
2018-09-05, 08:20
  #21
Medlem
Yes box det stämmer
Citera
2018-09-05, 18:44
  #22
Avstängd
Hansomcuckars avatar
Kan hända den bästa. En hacker ger sig aldrig
Citera
2018-10-07, 02:08
  #23
Medlem
9rxs avatar
Nix pix Ingen psykos här inte
Citera
2018-10-07, 02:41
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Ja ibland händer det grejer i min dator utan att jag gör något, musen flyttas, flikar öppnas och stängs, Min mail är helt sjuk, Kan få riktigt mycket hotfulla mail med massa länkar och skit (som jag inte klickar på) som sen raderas framför ögonen på mig.
Det kan framstå information om mig och det står på polska och skit efter.

Asså det är så mycket grejer så jag helt ärligt talat glömt bort hälften, det har pågått i 2 år ungefär.
Det är självklart inte bara datorn, det är telefonen också, Olika AI program börjar skriva till mig och det framstår grejer som har hänt, typ när jag kramade henne och det skrevs förut att jag skulle gå ut och träffa. Jag var så dum att jag gjorde det. Det var folk med bilar som körde förbi och fotade mig och grejer. Helt sjuka saker.
Inga lätta stunt alltså
Jag tror att det är psykos.

Jag har själv haft psykisk ohälsa och sannolikt oavsett vad någon tror, hackats några gånger. (Slarvig som okunnig och jag har inte något att dölja). Det du beskriver är ändå extremt. Det finns olika typer av sätt att kolla om man är hackad, hur tillförlitliga de är vet jag inte men jag gjorde enligt lite olika beskrivningar på Youtube och fotograferade resultatet som faktiskt sa att jag hade intrång enligt informationen som kom upp. Sedan så schabblar och buggar olika program pga just hackers men även av att de inte är kompatibla liksom olika virus. Något antivirusprogram alltid sa att jag inte hade. Att texten flyttar sig liksom muspekaren känner jag igen från förr (använder inte dator längre) även att jag inte hann trycka på datorn utan att den själv bytte låtar la till låtar i listor eller bytte.

När det kommer saker som kan tolkas som hot etc försvinner det inte bara. Enda gången det någonsin hänt mig var här på Flashback när någon skrev att jag var en jävla hora han skulle våldta och även då kunde jag hoppa fram och tillbaka och se texten och den vara annorlunda vid citering. Gjorde det säkert tio ggr utan att ta screenshot fram i tillbaka och sedan svarade jag även om det såg ut som om jag svarade på något annat. Lustigt nog var inlägget då inte redigerat. Jag kan ingenting om datorer men det har med källkod att göra. Olika sidor har olika typer av program och det finns lättare (script tror jag att det kallas) att hacka.

Olika sidor, delar av enheterna etc är lättare att attackera, andra saker/sidor svårare. Fördelen för nätluffare är just att det sker bakom skärmen, råkar du ut för hackers kommer de sannolikt inte stå och fotografera dig utanför sedan. En sådan kombination vore istället omedelbar livsfara när det gäller en plötslig attack. Du kan känna dig lugn där.

Saken är att psykoser ger falska minnen av att dopamin och annat löper amok och jag förstår att du upplever det du upplever som ytterst verkligt men det är viktigt att du är lugn och rationell. Du går igenom olika åtgärder såsom att kanske byta antivirusprogram (flera kan krocka med varandra) och kolla upp program för malware, sandlåda och liknande. Ta emot tips av de mer kunniga här i tråden och se över alla i första hand, logiska förklaringar bortom hackers. Förbättra inställningar, byt program som får saker att Kanada, leta igenom datorn och kör program. Blås ur den i värsta fall. Jag återställer ofta mina enheter för att slippa strul med program.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback