Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-02-08, 22:17
  #1
Medlem
Undrar bara om man kna få någon som helst effekt av theralen tabletter, förutom sömn och sådär... typ om man överdoserar eller något??? eller blir man bara väldigt trött??
Citera
2006-02-08, 22:22
  #2
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacko
Undrar bara om man kna få någon som helst effekt av theralen tabletter, förutom sömn och sådär... typ om man överdoserar eller något??? eller blir man bara väldigt trött??
Jag har dragit cirka 30 Theralen och vart som max lite chillad, och på 2 rör flytande kände jag inte ett skit och 1 rör skulle tydligen sänka dom flesta...
Citera
2006-02-08, 22:29
  #3
Banned
Frihetskämpens avatar
Tabletterna är så svaga att man måste ta väldigt många i så fall. Den flytande varianten blir man sjukt seg o trött av, 1 ml brukar räcka. Seg som ett as blir man dan efter. Oxascand är bättre, dock beroendeframkallande... Jag kör dock bara med 5mg, så länge man inte börjar öka dosen så är det rätt lugnt.

Edit: Om du menar om man kan flumma på dom så är nog svaret nej.
Citera
2006-02-08, 22:33
  #4
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacko
Undrar bara om man kna få någon som helst effekt av theralen tabletter, förutom sömn och sådär... typ om man överdoserar eller något??? eller blir man bara väldigt trött??

Det ska tydligen gå, annars hade inte en bekant till mig viljat köpa min flaska jag har i flummsyfte(?!).

Har själv aldrig lyckats få så mkt soft effekt av Theralen, men det bedövar tungan och om man vill sova länge är det rätt gott med 1-1½ml

Kan iofs inte påstå att jag testat allt för mycket med detta utan bara tagit några gånger och för det mesta gått till sängs innan något har "satt igång" så att säga.
Citera
2006-02-12, 09:49
  #5
Medlem
darws avatar
Theralen funkar ju rätt bra om du vill sova länge, en halv flaska o du sover ett par dar och det är helt ofarligt. Med tabletter lär du ju behöva typ 300st för o få samma effekt och färgämnet o så lär ju inte va så hälsosamma i de mängderna.
Citera
2006-11-25, 15:50
  #6
Medlem
dra tjack och sedan drar du en theralen du får inte somna dock och ta gärna för mycket tjack. Jag fick iaf uppleva flera timmars av äckligt realistiska hallisar
Citera
2006-11-25, 18:59
  #7
Medlem
Odessas avatar
En gång i tiden använde jag det i russyfte, ta en 7 rör o gå ut sen. 7 rör är ofarligt jag tar det i vanliga fall för att sova.
Citera
2006-11-25, 19:05
  #8
Medlem
själv har jag blivigt sjukt chillad av theralen, helt mentalt/fysikt bedövad/sövd och sovit som en gris!.

har dock bara provat några få gånger, effekten avtar säkert fort
Citera
2006-11-25, 19:11
  #9
Medlem
Psychopatics avatar
Ett bra sömnmedel, samt verkar det väldigt bra mot bakfylla!
Citera
2006-11-26, 14:02
  #10
Medlem
mrsWhoas avatar
de e värdelöst, dessutom nästan omöjligt att flumma på!
Citera
2006-11-26, 17:18
  #11
Medlem
A-Dmps avatar
Precis som folk skriver är det ingen idé att försöka flumma på det, det är omöjligt. Däremot kan man sova på det, speciellt om man överdoserar det kraftigt.

Att rekommendera är att skita i att blanda ut det med vatten, det smakar surfitta i vilket fall, och hälla upp så mycket man vill ha i ett snapsglas och shota, rent. Lika bra att få i sig allt snabbt, skitsamma om tungan kanske domnar..
Citera
2006-11-28, 04:08
  #12
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Vill du vara en seg Zombie dagen efter, riktigt obehagligt enligt mig) Du orkar knappt gå upp, så testa den.
Men du blir lite lullig, sen somnar du, men vaknar och mådde värre än då du somnade.
Min erfarenhet av den iallafall. Tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback