Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-27, 21:42
  #1
Medlem
kattlangarNs avatar
Detta gäller min nuvarande sambo och inte mig, så om ni prompt måste pajkasta är det inte värt energin. Nåväl, nu till sakfrågan.

För ca fyra år sedan var min sambo ganska djupt inne i en dekadent period som innehöll allt ifrån gravt alkoholmissbruk, psykedeliska substanser (LSD, svamp, salvia etc) och även till viss mån diverse opiater såsom OxyContin.

Dock avslutade hon denna period innan den hann gå för långt och fokuserade istället på studier som i nutid lett fram till ett välbetalat arbete hon trivs på.

Även jag har experimenterat i min ungdom så det är en fas vi båda kan relatera till.

Men... Det är inte förrän det sista halvåret som jag märkt en viss tendens gällande det sexuella.
Hon har ytterst specifika sexfantasier som hon vill uppleva och för att ni läsare ska få större inblick i vad som pågår ska jag nämna ett par exempel. Det kan ju vara så att jag överreagerar också. Nåväl.

1. Hon vill att jag iklädd vit skjorta och peruk, ska med ett intensivt och bitskt leende närma mig henne där hon ligger på sängen med en tomat i munnen. Påvägen dit ska jag dra knivarna mot varandra så att de gnisslar. Sedan ska jag sjunga ifrån låten ''Stonehenge'' med Ylvis ( https://www.youtube.com/watch?v=mbyzgeee2mg ). Om ni vill se exakta scenariot så börja lyssna ifrån 1:21. Hon vill sedan att jag ska skära sönder tomaten i hennes mun med ett psykopatleende samtidigt som hon onanerar till detta.

2. Hon vill ligga totalt naken under mig där jag sitter på huk över hennes ansikte. På teven är det väldigt viktigt att det sänds repriser av ''Hey Baberiba'' av någon anledning. När avsnittet når sin s.k. klimax vill hon att jag ska skita henne rakt i ansiktet samtidigt som hon får orgasm. Hon vill ''se mitt anus öppnas och det bruna ska långsamt flyga ut'', enligt hennes egna ord.

3. Vi ska stå vid ett hyfsat folktomt ställe en bit ifrån där vi bor. Hon vill att det ska finnas risk att människor går förbi har hon poängterat ett antal gånger. I detta scenario har jag trätt på mig en dräkt som ska föreställa en groda (hon har redan inhandlat dräkten) och ska läsa upp känslofyllda rader ifrån Liza Marklunds bok ''Den röda räven'' medan hon ger mig en avsugning genom ett hål hon redan skurit i dräkten.

Sist men absolut inte minst bisarr.

4. Vi ska av någon anledning lyckas infiltrera ett äldreboende. Väl där ska vi försöka sno åt oss en rullstol som inte används för tillfället. Hon vill då att jag går runt med henne som om hon vore dement, förlamad och sinnesförvirrad. I detta tillstånd kommer hon sagla, kissa på sig, ropa konstiga saker och vara allmänt virrig. Fantasin går då ut på att jag ska utnyttja detta sårbara läge genom att 'förgripa' mig på henne. Slicka, pulla osv.

__________________________________________________ _______________________________

Jag förstår att vissa av dessa förslag kan verka skrattretande eller nästintill humoristiska för er läsare som inte är känslomässigt engagerade som jag är. Men för mig har det gått från att vara småroligt till nästintill sorgligt och läskigt. Vet inte hur jag ska få henne att förstå att jag inte vill bajsa henne i ansiktet exempelvis.

Frågeställningen lyder iallafall; Kan hennes tidigare drogmissbruk ha påverkat hennes minst sagt excentriska sexuella läggning och isåfall hur? Är detta normalt? Har ni själv blivit annorlunda formade på grund av droger?

Alla svar uppskattas, och snälla, ingen pajkastning.
Citera
2018-08-27, 21:50
  #2
Medlem
Katzyns avatar
Kan inte se problemet riktigt. Det är väl bara att du tackar nej till de inslagen du inte känner dig bekväm med? Jag tycker ju snarare att du bör se det som en fördel att hon är väldigt specifik med detaljerna så att det är klart på förhand exakt vad det är hon tänkt sig och du även har möjlighet att ta ställning till dessa önskemål innan du redan sitter där på huk med hey baberiba i öronen. Låter ju allmänt skoj med en kreativ partner.
Citera
2018-08-27, 21:53
  #3
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Trollolloollool


1. Du gör det
2. Du gör det inte

Varför måste du veta något annat, om drogerna har gjort henne så här ok och sen då? Ska du gräva dig ner i det och göra en tråd om varför droger gör en konstig också?

Dagens problem alltså.
Citera
2018-08-28, 13:43
  #4
Medlem
Jag förstår mycket väl att du inte vill att det bruna långsamt ska flyga ut ur dig och landa på henne...
Kan du inte fråga in till detaljerna kring det hela? (och gärna upplysa oss andra)
Det är en sak att man vill testa bajssex eller riskera att bli upptäckt, men dessa överdetaljerade beskrivningar är hmm.. onekligen både så udda och märkligt bisarra så att jag funderar över om hon verkligen lagt av drogtrippandet...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback