Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-09-18, 21:44
  #25
Medlem
Det bästa är att inte bry sig och bilda sig en egen uppfattning . Det kan ligga något i det men behöver inte alls göra det. Det bästa är endå att ge personen en chans att visa vem den är.
Citera
2018-09-18, 21:57
  #26
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Kvinnor älskar att prata skit om varandra. Lite på ditt eget omdöme och tro inte så mycket på vad andra säger.

Detta. Kvinnor är emotionella bi-polära monster. Mästare på att snacka skit om andra bakom ryggen så TS bilda din egna uppfattning men var vaksam på varningspunkterna så du kan läsa av de.
Citera
2018-09-19, 17:50
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Hej jag är arbetslös men när jag jobbade så fick jag anknytning till en tjej som flera tjejer på jobbet kände till och är kompis med och ett helt bord med 5-6 tjejer sa hon söker bara drama och är inget bra för dig ligger det nåt i det eller är det bara skita i? Hur ärliga är andra tjejer egentligen vill de inte vara bäst och därmed smutskastar andra tjejer?

Jag är kvinna och tror tyvärr att du bör ta dessa tjejer med en grov skopa salt. Dom kan ha flera anledningar att inte vilja att det ska fungera mellan dig och den här tjejen. Avundsjuka, missunnsamhet, tidigare eller pågående konflikt mm. Om fler killar förstod sånt här, men dom lär sig tyvärr för långsamt.

Edit. Flera bra råd i tråden bl.a. från IEndLives och från Dora. Som IEndLives säger - Varför skulle dom bry sig om dig? Mer troligt att något annat ligger i botten. Jag har själv blivit baktalad och smutskastad. I mitt fall var det dock konstigt nog till min fördel då jag förstod, genom killens vänners reaktioner gentemot mig, att det var något fel på honom och hans vänner.
__________________
Senast redigerad av marangzviss 2018-09-19 kl. 18:09.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback