Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-30, 01:22
  #13
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Spännande att se vad nästa blir för något. Hoppas på någon opiat/opioid eller någon trevlig hallucinogen helst då en trypamin.
Citera
2018-09-11, 19:53
  #14
Medlem
trueforgoods avatar
RC-marknaden verkar ju helt död, så jag förstår inte vad ni pratar om? Finns där ens några shoppar kvar? I så fall får folk gärna PM:a mig eftersom man inte får diskutera shoppar längre.
Citera
2018-09-16, 18:13
  #15
Medlem
ChemicalGirls avatar
Tror jag skrev om detta nånstans nyligen. Men det är så att vi har "förbrukat" de olika kombinationerna på 4-mmc analoger samt mdpv analoger, det finns kvar att göra disubstituerade analoger dock. Men av någon anledning så görs inte detta av Kina. En förklaring kan vara att substanserna klassas snabbt i Sverige, men utrikes kan du få 3-mmc fortfarande. Kina producerar nytt efter världen, inte Sverige. Samt nu har ju Kina börjar banna ämnen.
Men jag har också en bra nyhet. Det går nämligen att köpa 1kg direkt råvara till 4-mmc och 4-cmc där det endast behövs tillsättas metylamin för 4000kr/kg, vilket blir till ca 0,5kg knark. Går att köpa på EBAY!!!.



Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
RC-marknaden verkar ju helt död, så jag förstår inte vad ni pratar om? Finns där ens några shoppar kvar? I så fall får folk gärna PM:a mig eftersom man inte får diskutera shoppar längre.
Inrikes är det nästan helt dött, ja. Utrikes lever det ännu halvdant. Är du efter utrikes eller inrikes? Oavsett så PMa om du är fortfarande intresserad att veta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback