Jo jag förstår allting ni säger, det är bara det min galna faster har förstört extremt mycket för mig. Så jag har haft negativa tankar i 3 veckor. Jag fungerar inte lika bra intellektuellt som förr. Långvarig stress, kronisk stress? Ni förstår ju vad jag menar. Skall jag vara orolig?
Jag vill få tillbaks mitt liv.
TS, tredje tråden kring samma ämne från dig - dvs stress. Jag vill inte att du startar någon mer tråd kring dina problem, utan att du istället skriver alla övriga funderingar i denna sammanfogade tråd.
Psykisk hälsa --> Papperskorgen
/Mod
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2018-08-26 kl. 20:45.
Hej jag är en man i 40 års ålder och har blivit väldigt ömtålig till stress, tills att jag ligger och vibrerar och få tillslut svårt att andas.
Jag har försökt att gå bort det men de vibrationerna återkommer när jag är i min lägenhet. Jag har försökt att äta olika mediciner men symtomen kommer fortfarande tillbaka, det vibrerar så pass att man känner det i underlivet.
Tänkte fråga om de var nån som känner något liknande och hur de vart av med det.
Senast redigerad av slitendykare 2024-02-07 kl. 19:33.
Anledning: felstavningar
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!