Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-12-26, 12:33
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t.hohl
Och vrf MÅSTE han vara informatör?? Sluta dra egna slutsater å kolla upp hur saker å ring ligger till!!!!!!!!!!!!


Käften du o djeniz delar rövpanna bakom nicolajskolan vadå han använder inte varor? Ja tror inte ens hans mamma sett han nykter dom senare 12 åren så när fan har du lyckats med det
Citera
2019-01-03, 18:13
  #50
Medlem
Dzeniz tar INTE heroin!!!! Oki och blanda för ihelvet inte in jasna i detta oki??? Rövpanna?? Alltså först påstår du Dz tar varor=heroin och nu rövpanna= panna= tjack så hur ska du ha det??
Och när faaaan har jag varit med Dz på Nikolajskolan??
Citat:
Ursprungligen postat av knaark
Käften du o djeniz delar rövpanna bakom nicolajskolan vadå han använder inte varor? Ja tror inte ens hans mamma sett han nykter dom senare 12 åren så när fan har du lyckats med det
Citera
2019-01-24, 22:50
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tetrislover
Verkar som att en misstänkt har blivit häktad.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...ppt-pa-fri-fot

Citat:
Den 24-årige man som misstänks för attacken har nu släppts på fri fot ... förundersökningen mot honom har nu lagts ner. Polisen har hittat mannens dna på handgranaten, men det räcker inte.

Det spelar ingen roll vad jag tycker. Jag gör bedömningen att bevisningen inte räcker för att han ska kunna bli fälld i domstol, säger åklagare Fredrik Beijar.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback