Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-26, 02:22
  #1
Medlem
Du som går frekvent på nattklubb eller dylikt. Hur lätt har du för att få en dans med någon?
Är det lättare eller svårare än förr? Förr kunde eller skulle man bjuda upp någon och dansa. Idag dansar alla så fort musiken är på.
Citera
2018-08-26, 04:21
  #2
Medlem
MeowTse-Tungs avatar
bjuda upp på dans? Låter som ett högstadiedisko....
Citera
2018-08-26, 08:06
  #3
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikerman
Idag dansar alla så fort musiken är på.
Japp, så är det. Upp och hoppa som alla andra och vill nån tjej ha dig så kommer hon att ställa sig nära och börja gnida röven mot ditt skrev. Så funkade det senast jag var på nattklubb i alla fall.
Kan ärligt erkänna att alla afrikanska influenser inte är av ondo.
Citera
2018-08-26, 10:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeowTse-Tung
bjuda upp på dans? Låter som ett högstadiedisko....
Nej inte så om man inte går till ett ställe där det är pardans som gäller. Alla kanske inte har samma definition som jag men när man får en dans innebär det som jag ser de att man dansar med en annan person mitt emot öga mot öga under en låt.
Citera
2018-08-26, 10:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Japp, så är det. Upp och hoppa som alla andra och vill nån tjej ha dig så kommer hon att ställa sig nära och börja gnida röven mot ditt skrev. Så funkade det senast jag var på nattklubb i alla fall.
Kan ärligt erkänna att alla afrikanska influenser inte är av ondo.
Mina få erfarenheter är annorlunda. Det är svårt att få någon att vilja dansa öga mot öga.
Citera
2018-08-27, 22:28
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Japp, så är det. Upp och hoppa som alla andra och vill nån tjej ha dig så kommer hon att ställa sig nära och börja gnida röven mot ditt skrev. Så funkade det senast jag var på nattklubb i alla fall.
Kan ärligt erkänna att alla afrikanska influenser inte är av ondo.
Vilken nattklubb inträffade detta på?
Citera
2018-08-28, 01:10
  #7
Medlem
NickSonnys avatar
Det var på Grodan (i Stockholm) har jag för mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback