Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-25, 21:51
  #1
Medlem
Bilar i nordvästlig riktning Sundsvall ca Matfors och såg rakt framåt (nv) något som liknade en RIKTIGT låg och relativt stor meteorit måste slagit ned nära, kan vara något fel på nord väst, men kändes ruggigt låg i vinkel och stor.
Citera
2018-08-25, 22:00
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livia213
Bilar i nordvästlig riktning Sundsvall ca Matfors och såg rakt framåt (nv) något som liknade en RIKTIGT låg och relativt stor meteorit måste slagit ned nära, kan vara något fel på nord väst, men kändes ruggigt låg i vinkel och stor.

Ursäkta, men jag har tyvärr väldigt svårt att förstå vad du menar..
Du har sett en komet falla ner på jorden??
Vad menar du med "an vara något fel på nord väst" ?

Jag har sett en komet komma in i jordens atmosfär, en enda gång endast.. Var det mest fantastiska upplevelse jag varit med om, var nära in på natten, näst intill kolsvart ute. Just innan snön började falla.

Först såg jag en lång blå svans och sen helt plötsligt blev det världens häftigast ljussken när den nådde atmosfären, blandning av blågult sken i en form av en stor boll, likt explosion. Sen fick man se i någon sekund gult sken i en svansform när den brann upp. Sen försvann den bakom trädtopparna.

Stjärnfall kan slänga sig i väggen, var inte nästan likt något sådant..
__________________
Senast redigerad av Noccofocus 2018-08-25 kl. 22:03.
Citera
2018-08-25, 22:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Ursäkta, men jag har tyvärr väldigt svårt att förstå vad du menar..
Du har sett en komet falla ner på jorden??
Vad menar du med "an vara något fel på nord väst" ?

Jag har sett en komet komma in i jordens atmosfär, en enda gång endast.. Var det mest fantastiska upplevelse jag varit med om, var nära in på natten, näst intill kolsvart ute. Just innan snön började falla.

Först såg jag en lång blå svans och sen helt plötsligt blev det världens häftigast ljussken när den nådde atmosfären, blandning av blågult sken i en form av en stor boll, likt explosion. Sen fick man se i någon sekund gult sken i en svansform när den brann upp.

Stjärnfall kan slänga sig i väggen, var inte nästan likt något sådant..
Menar det kan vara typ lite nordlig riktning istället för nord väst, låter som det du skrev fast såg den aldrig brinna upp såg snarare ut som den slog ned eller så var en jävla svans, skulle gissa riktningen på den var från väst till Öst sjukt häftigt.
Citera
2018-08-25, 22:47
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POLlS
Släpp nordväst-snacket. Ingen bryr sig om vart.
Ville ju veta om det var något registrerat någonstans, är inte vart väsentligt?
Citera
2018-08-26, 14:46
  #5
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Rubrik förtydligad.

/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback