Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-25, 14:00
  #13
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Jag såg det också.
Vad är din reaktion?
Citera
2018-08-25, 14:02
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Vad är din reaktion?

Förvirring, faktiskt. Jag tänkte: Vänta nu, var det inte en tjej förut?
Citera
2018-08-25, 14:06
  #15
Medlem
Jag är osäker.
För att veta helt säkert får man kolla vad dom har mellan benen.

Och även om man hittar två daddlar och en rattstång.
Så är det inte säkert. HEN kanske känner sig som en påfågel som är könslös
Citera
2018-08-25, 14:06
  #16
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Förvirring, faktiskt. Jag tänkte: Vänta nu, var det inte en tjej förut?
Ja vad har det med alkohol att göra?
Citera
2018-08-25, 14:10
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja vad har det med alkohol att göra?

Ja, precis. Ingenting ju.
Citera
2018-08-25, 14:11
  #18
Medlem
Inte konstigt vissa vill byta kön när omgivningen inte kan se skillnad- hela videon igenom är det 2 pojkar.
Citera
2018-08-25, 15:13
  #19
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Det underliga med den reklamen är att ingen av de två killarna var gamla nog att få köpa ut.

Han som 'rakade' sig? Inte en chans. Systemet skulle inte ens legga honom, de skulle kastat ut honom med röven före.
Citera
2018-08-25, 15:29
  #20
Medlem
HerrGickhans avatar
Verkar som om TS levde för 60 år sedan då långt hår var lika med en tjej. Det jag reagerar på är snarare att »storebror« i vissa klipp ser yngre ut än »lillebror«. Att den som rakar sig kan vara 20 tycker jag inte är det minsta märkligt. Däremot borde inte personer under 25 vare sig på köpa ut eller rösta.
Citera
2018-08-26, 17:32
  #21
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Verkar som om TS levde för 60 år sedan då långt hår var lika med en tjej. Det jag reagerar på är snarare att »storebror« i vissa klipp ser yngre ut än »lillebror«. Att den som rakar sig kan vara 20 tycker jag inte är det minsta märkligt. Däremot borde inte personer under 25 vare sig på köpa ut eller rösta.
Sant och androgynt utseende blandat med långt hår är ju direkta drag hos en pojke...
Storebror i slutet av filmen är väl typ 17 år...
Citera
2018-08-26, 17:33
  #22
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vgh
Inte konstigt vissa vill byta kön när omgivningen inte kan se skillnad- hela videon igenom är det 2 pojkar.
Är det inte tvärt om, meningslöst att skära av pitten när alla trott du vart flicka redan innan.
Citera
2018-08-26, 17:35
  #23
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Är det inte tvärt om, meningslöst att skära av pitten när alla trott du vart flicka redan innan.
Säkert en fördel sen när de ska deklarera av någon anledning.
Citera
2018-08-26, 18:46
  #24
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Sant och androgynt utseende blandat med långt hår är ju direkta drag hos en pojke...
Storebror i slutet av filmen är väl typ 17 år...

Tror inte att de är så korkade att de använder en person som inte uppnått laglig ålder. Att en 20-åring kan se ut som 17 är väl inte konstigare än att en 25-åring kan se ut som 20.

Filmen i sig är både seg och tråkig. Att de sedan använder The Hollies He Ain't Heavy, He's My Brother passar ju bra. Den är segare än stelnad lönnsirap.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback