Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-24, 20:31
  #1
Medlem
Jag söker efter ljudupptagningar & videos från Turbonegros spelningar på Hulstsfred 2002 & 2003. Finns ju en del på Youtube men saknar speciellt Z-tv's sändning av spelningen 2003. Den har funnits på YT men är numera borttagen. Någon som har den eller vet var man kan hitta den. Som sagt är även ljudupptagningar intressanta. Minnen, anekdoter, ja egentligen allt vad gäller dessa 2 Turbonegro-spelningar.
Citera
2018-08-25, 00:39
  #2
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xirtaluf
Jag söker efter ljudupptagningar & videos från Turbonegros spelningar på Hulstsfred 2002 & 2003. Finns ju en del på Youtube men saknar speciellt Z-tv's sändning av spelningen 2003. Den har funnits på YT men är numera borttagen. Någon som har den eller vet var man kan hitta den. Som sagt är även ljudupptagningar intressanta. Minnen, anekdoter, ja egentligen allt vad gäller dessa 2 Turbonegro-spelningar.

Försök få kontakt med "Rosamannen"
Citera
2018-08-25, 00:43
  #3
Medlem
Jag minns att jag spelade in den på VHS. Z TV's hultsfredsändningar var helt magiska!
Citera
2018-08-25, 23:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Försök få kontakt med "Rosamannen"
Rosamannen...får väl börja leta☺
Tack!
Citera
2018-08-25, 23:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svitjof
Jag minns att jag spelade in den på VHS. Z TV's hultsfredsändningar var helt magiska!

Kul, det gjorde jag också men var dum nog att...ja...kasta mina gamla vhs'er. Tyckte ju att det fanns att få tag på digitalt men...
Magiskt, var det att kolla på inspelningarna efter att man kommit hem. Besökte Hultsfred- festivalen 1996-2003.
Har du inspelning från 2003 & vill dela med dig så säg till...
Citera
2018-08-28, 01:43
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xirtaluf
Kul, det gjorde jag också men var dum nog att...ja...kasta mina gamla vhs'er. Tyckte ju att det fanns att få tag på digitalt men...
Magiskt, var det att kolla på inspelningarna efter att man kommit hem. Besökte Hultsfred- festivalen 1996-2003.
Har du inspelning från 2003 & vill dela med dig så säg till...


Tyvärr var bara en liten grabb då. Önskar lycka till
Citera
2018-09-03, 22:08
  #7
Medlem
https://m.youtube.com/channel/UC3BPZKXKofAccPZ91p77ZvA

Den här killen har filmat det mesta genom åren, kolla om han har det du söker.

Gällande anekdoter, var själv på spelningen 2002 längst fram överlycklig att få se the ass-rocket igen
__________________
Senast redigerad av plasticdoll 2018-09-03 kl. 22:11.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback