Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-23, 13:45
  #1
Medlem
Leverpastej tycker jag är gott såklart, men hur är Kikärtspastej, Bönpastej?
Citera
2018-08-23, 13:56
  #2
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameday
Leverpastej tycker jag är gott såklart, men hur är Kikärtspastej, Bönpastej?

Det känns spontant som en fastare form av hummus bara?
Citera
2018-08-23, 14:05
  #3
Avstängd
Gissar att smaken beror på kryddningen... Och det blir ju svårt att svara när vi inte vet vilket tillverkare du åsyftar.

Kan dock ana att du menar Pastejköket då de har dessa varianter. Har tyvärr inte smakat de varianterna du frågar om men den de kallar vegetarisk har jag smakat och kan säga att den är absolut i klass med ”äkta” leverpastej smakmässigt.
Citera
2018-08-23, 14:45
  #4
Medlem
StickmanRevolutions avatar
Kommer inte ihåg vad det var för sort men en bönpastej som jag köpte var skitgod, åt upp hela paketet direkt (fördelat på diverse knäckemackor och med paprika ovanpå).
Citera
2018-08-23, 15:00
  #5
Medlem
Rumpnisseiskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Gissar att smaken beror på kryddningen... Och det blir ju svårt att svara när vi inte vet vilket tillverkare du åsyftar.

Kan dock ana att du menar Pastejköket då de har dessa varianter. Har tyvärr inte smakat de varianterna du frågar om men den de kallar vegetarisk har jag smakat och kan säga att den är absolut i klass med ”äkta” leverpastej smakmässigt.

Pastejkökets, med inlagd gurka på.... mmmm......
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback