Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-06, 15:23
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Den du kallar aspis-Greta kommer att bli historiens yngsta nobelpristagare. Ivy league kommer att stå på kö för att anta henne till utbildningar som kan ge henne en ledande roll i FNs framtida nödvändiga klimatarbete! Få kan du sitta vid din dator och hata medan Greta har ansvaret för att fördela hundratals miljoner klimatflyktingar. Kanske några av dem hamnar i din lägenhet!

Hahahaha, du är som vanligt den mest verklighetsfrånvända människan på hela flashback, ja topp tre i alla fall.
Citera
2019-05-06, 15:27
  #194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Gråtfärdig har jag inte varit men blev arg så jag skakade när jag först fick reda på det här. Började fundera på om jag själv kunde vara vid sunda vätskor som reagerade på det viset. Har nu iallafall lugnat ner mig och funderar i så fall mer på hur det här har kunnat uppstå och har ju härvidlag fått en del förklaringar.

Jag är intresserad av varför så många svenskar är så lättpåverkade vad gäller vänsterfrågor och globalisternas härjande. Masspsykosen och sektbeteendet är påtagligt. Hur har denna PK-cancer fått ett så starkt fäste i just Sverige?
Citera
2023-03-31, 14:41
  #195
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Vilken succé det blev sedan den här tråden senast uppdaterades. Men nu undrar jag, har dottern blivit en hikikomori eller är hon fullt fokuserad på sluttampen av gymnasiestudierna? https://twitter.com/GretaThunberg/st...34078301974528

Vi kanske borde använda den här tråden till att diskutera Gretas politiska potential. Kan hon kandidera med en egen lista inför valet 2026 om Miljöpartiet säckar ihop? Skulle gissa att det bli jävligt svårt att göra politisk karriär om hon inte har "taken the student" och toppat CV:t med någon bullshitology-examen på Södertörn. Greta har ju gjort en del utlandsresor under vintern, vilket kanske indikerar att hon har hoppat av gymnasiet. Hela klimatjippot skulle nog få sig en ordentlig törn om chefsprofeten har samma utbildningsnivå som Kenta&Stoffe (som teoretiskt tog studenten, jag har faktiskt ingen aning).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback