Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-22, 18:45
  #1
Avstängd
och eran yrkes situation?

Vid en 3-4 tillfällen har jag träffat prostituerade som sagt att det är första gången för dem
och det har märkts för att det har känts annorlunda, vissa har knappt någon erfarenhet av
sex alls förutom med deras ex kille och kanske någon annan enstaka.

Dom flesta, eller ja alla gången skulle jag säga så har sexet med dessa tjejer
varit riktigt bra och jag har såklart behandlat dem bra. Samtidigt har jag tänkt på ifall
jag som deras förstas kund hade varit någon helt annan, om jag hade varit
extremt oattraktiv och behandlat dem illa, vägrat att betala, tvingat dem till att göra sånt
dom egentligen inte ville osv, hur hade det påverkat dem? Hade dom kanske fått avsmak för yrket?
Hade dom förknippat yrket med något extra smutsigt och negativt och valt andra vägar i sitt liv?
Självklart kan ju också motsatsen hända. Att hon njuter, får en extra kick av det, känner status och makt, får ligga med nån som hon iallafall hade kunna tänka sig att ligga med, men nu dessutom få
betalt för det. och var sexet kanske till och med bättre och mer spännande än med expojkvännen?
Det kan få kvinnan att se lätt på prostitution och välja att fortsätta.
Förstagångsupplevelsen lär ju ändå vara någonting som etsar sig kvar i minnet.
Eller kanske har det knappt någon betydelse? Min första upplevelse med en hora var extremt dålig,
iofs var hon väl hyfsat attraktiv men ändå, jag gick över en gräns och sen fortsatte jag,
lärde mig en massa och valde sen bättre horor, lyckades slappna av bättre osv... Det var knappast
någonting som fick mig att sluta köpa sex även om jag var äcklad efteråt av någon anledning.
kanske pga av någon slags chock.
Händer det egentligen att man slutar att sälja sex om förstagångsupplevelsen var extremt dålig
som kund el prostituerad? Eller är man redan hooked så att säga eftersom man redan tagit det stora steget att göra det och det finns ingen återvändå?

Hur var eran förstagångsupplevelse med en kund?
Hur var eran förstagångsupplevelse med en hora?

Hoppas på att få svar från prostituerade och fd. prostituerade men eftersom det inte lär finnas
många sådana här på flashback så utvecklar jag frågan till att även förstagångskunder
kan svara.

Hur har detta påverkat er?
Citera
2018-08-22, 19:39
  #2
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Du går på de absolut äldsta lögnerna när de säger att de är ny på detta osv.

Horer börjar vid väldigt lågt ålder som 7-9 år i de fattigare områden.
Citera
2018-08-22, 20:12
  #3
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Du går på de absolut äldsta lögnerna när de säger att de är ny på detta osv.

Horer börjar vid väldigt lågt ålder som 7-9 år i de fattigare områden.

Nu vet du tydligen mer än vad jag vet. Det är möjligt att det finns sådana vilket jag inte är intresserad av och säkert ingen annan i den här tråden!

Första gången jag träffade en hora var en regnig kväll i Norrköping. Billigt och bra. 50 kr. Oskyddat.
Nästa gång var i Norrköping också, en riktigt söt tjej från Finspång som av någon anledning hamnat snett i livet. Oskyddat därmed och efter akten frågade hon vad jag tyckte.

Efter några veckor så läste jag om henne i dagstidningen. Socialen hade tagit tag i henne och hjälpt henne på rätt väg.
Citera
2018-08-29, 23:00
  #4
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Nej då jag har noll erfarenheter när det kommer till hoes. Jag har hört mycket snyft snyft stories då jag har jobbar mycket inom krog branschen inrikes och utrikes.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback