Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-22, 09:49
  #1
Avstängd
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2018-11-02, 23:54
  #2
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Någon som har EGNA samt färska erfarenheter att dela med sig kring detta märke? Har hört en hel del intressant härifrån. Har tagit hem en ask anavar för utvärdering. Har jag tur får jag tag på lite enligt analys överladdat primo vilket jag tänkte skicka iväg på SKL samt utvärdera själv.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-11-17, 13:23
  #3
Medlem
Unniss avatar
Personligen upplevde jag en stor dipp efter övergång (efter ca 20 dagar) från pro-oil testo c till detta märke testo e trots ökad dos. Max själv avfärdade det som inbillning. Jag känner vad jag känner men litar ändå på max men byter tillbaka till pro igen. Jävlig pip fick jag också.
Citera
2018-11-18, 09:12
  #4
Medlem
bongsongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Personligen upplevde jag en stor dipp efter övergång (efter ca 20 dagar) från pro-oil testo c till detta märke testo e trots ökad dos. Max själv avfärdade det som inbillning. Jag känner vad jag känner men litar ändå på max men byter tillbaka till pro igen. Jävlig pip fick jag också.

Tja. Jag ligger själv på cyppen från zentech och den funkar felfritt på mig. Sa max verkligen att det va inbillning, jag har sett analys på den cyppen på 248mg så tror knappast det är inbillning när den är analyserad. Isf är Pro cyppen överdoserad men det tror jag inte heller då cyp är svårt att koka över 250mg/ml utan att crasha. Hur som för mig så funkar den grymt och ingen pip vid inject. Vore kul om fler flikade in då märket ser onekeligen seriöst ut.
Citera
2018-11-18, 20:48
  #5
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongsong
Tja. Jag ligger själv på cyppen från zentech och den funkar felfritt på mig. Sa max verkligen att det va inbillning, jag har sett analys på den cyppen på 248mg så tror knappast det är inbillning när den är analyserad. Isf är Pro cyppen överdoserad men det tror jag inte heller då cyp är svårt att koka över 250mg/ml utan att crasha. Hur som för mig så funkar den grymt och ingen pip vid inject. Vore kul om fler flikade in då märket ser onekeligen seriöst ut.
Bara för att förtydliga så var det testo e från zentech, cyp var ifrån pro-oil. Angående seriöst så är min flaska feltryckt. På kartongen står det 250 mg och på vialen står det 200 mg. Det var Max ord ja. Förstår att det är frustrerande för honom när folk gnäller på oljan när det egentligen handlar om något helt annat. Har kurat så många år så jag känner och märker när en olja inte fungerar som den ska, rättdoserad eller ej. Pip från helvetet är för mig dessutom inte heller en indikation på bra kvalité.
Citera
2018-11-20, 17:38
  #6
Medlem
bongsongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Bara för att förtydliga så var det testo e från zentech, cyp var ifrån pro-oil. Angående seriöst så är min flaska feltryckt. På kartongen står det 250 mg och på vialen står det 200 mg. Det var Max ord ja. Förstår att det är frustrerande för honom när folk gnäller på oljan när det egentligen handlar om något helt annat. Har kurat så många år så jag känner och märker när en olja inte fungerar som den ska, rättdoserad eller ej. Pip från helvetet är för mig dessutom inte heller en indikation på bra kvalité.

Då jag va nyfiken på Zentech så visade han mig alla analyser han hade när jag köpte när det kom, testo e va på 251mg, tren a va 97mg eller nåt sånt, deca va extremt överdoserad 363mg, primon va på 101mg så för mig verkar det va korrekt doserade produkter och smärtfria för mig, mycket lättflytande olja. Sen ang tryckfel så tror jag tillverkarna av märket drog en chansning för att inte behöva slänga kanske 10.000 etiketter dem tryckt upp. Är ju inte allt för ovanligt med små tryckfel på UG. Jag brydde mig då inte om det då mina nmol va korrekta.
Citera
2018-12-19, 17:31
  #7
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Efter ett par stickor med Zentech's Test E så kan jag iaf säga att jag inte upplever några dippar so far och det är absolut noll pip. Lätt och smidig olja att hantera samt väldigt proffsiga förpackningar och vialer.
Återkommer om ett par tre veckor med ett säkrare utlåtande!

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-02-12, 10:54
  #8
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Kan nu med säkerhet gröna både Test E och Test Cyp från Zentech.
Tyvärr fintade jag bort mig själv med förpackning på Test E så kan enbart ge batch-info på Cypen.

Zentech Testosterone Cypionate
Batch Number: 6240/33
Exp: 08/21

Grön!


Mvh,

-Alfred
Citera
2019-03-21, 23:11
  #9
Avstängd
Sjukt lättflytande olja, dicken har verkligen vaknat till liv på testo här ifrån och ny start på gymmet går kanon.
Citera
2019-03-24, 10:18
  #10
Avstängd
Hagringens avatar
Beställde Några flaskor Testo E.
Bra testo som det ska vara, rätt doserat känns det som.
Tummen upp.
Citera
2019-12-28, 20:42
  #11
Medlem
Transformers avatar
Provar just nu Zentech, med mycket goda resultat i både gymmet, sexlivet och gains i stort. Väldigt nöjd hittills.

Zentech Testoviron
Testosterone Enanthate
250mg/ml
10 ml
Batch Number: 6240/33
Exp: 08/21

Märkte att jag hade samma batch som Alfred här ovan, fast jag har enanthate istället för cypionate. Är inte så insatt i hur processen ser ut, ifall det är vanligt att olika estrar kan ha samma batch nummer utan vidare. Spelar så klart mindre roll när grejerna funkar som de ska.
Grönt är det hur som helst!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback