Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-21, 22:11
  #1
Medlem
Grovstarks avatar
Är det någon av er därute som vet om baclofen lindrar ATn från satan själv som kommer med ett lyrica-avslut? I väntan på gabapentin
Citera
2018-08-22, 03:43
  #2
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovstark
Är det någon av er därute som vet om baclofen lindrar ATn från satan själv som kommer med ett lyrica-avslut? I väntan på gabapentin


Nej det gör det inte!

Gabapentin kanske lindrar litegrann, men räkna inte med nåt större resultat!

Fenibut kan dock hjälpa, det bästa är att ladda upp med en del benso, lite stilnoct och imovane..
Möjligen nån sub, Högst 1 isåfall. samt fenibuth.

Sen basta, ät, försök sova om det går. Ha en stark vilja. Bli av med lyrican, ett gott råd, värre jävla medicin att sluta med har jag fan aldrig vart med om. Impotent blir man av skiten dessutom.

Lycka till nu!
Citera
2018-08-22, 10:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grovstark
Är det någon av er därute som vet om baclofen lindrar ATn från satan själv som kommer med ett lyrica-avslut? I väntan på gabapentin
Ja det borde det göra, dock gissar jag att det krävs en högre dosering. Baclofen och phenibut (båda gabapentioider) är i väldigt lika verkningsmekanism. Phenibut är ökänt för sin kraftiga toleransökning och hemska avtändning. Jag slulle vara jäkligt försiktigt om jag var du. Väldigt stor sannolikhet att du kommer byta beroende.

Vet att vissa läkare, främst i USA ger Baclofen till alkisar, men dettta i låga doser, som förmodligen inte kommer att ge så mycket lindring i ditt fall.

Börja inte med sub och benzo.
Citera
2018-08-22, 13:34
  #4
Medlem
Grovstarks avatar
Ja phenibut vågar jag mig inte på...hört att det ska va värre tom än lyrica i sin at. Kan inte föreställa mig något värre.
Jag måste ringa runt olika läkare idag och byta mottagning då min läkare, som har noll tid och inte vet ett skit om mig vill trappa ut lyrican och tajmar det med att en traumabehandling jag ska gå startar. Det går bara inte
Citera
2018-09-06, 19:42
  #5
Medlem
Det borde hjälpa i teorin. Jag trappa ut mitt ghb beroende med baclofen och det var väldigt effektivt. Har varit beroende och slutat med 14 olika substanser.

I dagsläget är jag beroende av subutex som jag får legalt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback