Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-21, 21:35
  #1
Medlem
Som liten gav vi snus till måsar. Jävligt kul hur en del bara låg på rygg helt borta haha.


Har sett apor på tv verka gill alkohol och bli galna av det.


Jästa bär på hösten brukar göra så man får in sidensvansar i fönstret.

Finns det mer? Socker kanske får nåt djur speedad?

Råttgify dör många av så det är uteslutet
Citera
2018-08-21, 21:47
  #2
Medlem
2560ps avatar
Läste i nån tråd här att man kan ge måsar brödsmulor indränkta i T-röd. Då glömde de tydligen av att flyga mitt i luften. Om det är roligt eller inte är upp till var och en att avgöra, själv hade jag gärna velat se det.
Citera
2018-08-21, 21:51
  #3
Medlem
cacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Läste i nån tråd här att man kan ge måsar brödsmulor indränkta i T-röd. Då glömde de tydligen av att flyga mitt i luften. Om det är roligt eller inte är upp till var och en att avgöra, själv hade jag gärna velat se det.
Glykol är bättre, rensar området från skator, kråkor och råkor....
Citera
2018-08-21, 21:57
  #4
Medlem
sunsidans avatar
Gäss, kråkor, måsar och andra tiggare borde man bjuda lite haschkaka på.
Citera
2018-08-21, 22:01
  #5
Medlem
Min katt tycker om cannabis-rök, kattmynta och små godisar special-gjorda till katter.
Vet någon som gav öl till en gnagare den tyckte om det men dog.
Citera
2018-08-21, 22:07
  #6
Medlem
hippilis avatar
Gav en hunn vitabönor i tomatsås en gång. Hade varit hunn vakt och den skulle snart bli hämtad. Fick ett argt telefon samtal att hunn fes sönder bilen på vägen hem och även huset. Jag blev inte hunn vakt åt dom någon mer gång kan jag lova. Men jag hade roligt och hunn tyckte det smaka gott.
Citera
2018-08-21, 22:39
  #7
Medlem
Policys avatar
Klappar och kramar är jätteroligt att ge till djuren! Förslagsvis till katter och hundar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback