Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-21, 19:55
  #1
Avstängd
Om titeln stämmer bra in på er, samt om ni har vägarna förbi Japan, måste ni testa detta:

https://milky-rolik.com/
http://srabbit.net/system/
http://teen-jk.net/

Vad innebär soine refle? Soine betyder sovaffär, och refle är massage och avslappning. I praktiken erbjuder de här butikerna sina kunder att sova tillsammans med unga och söta tjejer mot betalning. Inga kläder åker av. Inget sex. Inga kyssar. Däremot kramar, närhet och rumpkuddar.

Det här är alltså ingenting för er som vill ha regelrätta horor. Däremot ni som tycker sex är för mycket, och bara vill ha en tjejs närhet eller klämma lite på henne, då passar detta perfekt.

Man betalar först för att spendera tid tillsammans med en tjej man väljer. Sedan får man, om man vill, betala extra för så kallade options. Dessa inkluderar bland annat att lägga huvudet på tjejens rumpa och använda deras sittfläsk som en kudde, krama dem, låta dem örfila en (om man gillar sånt) eller låta dem ligga ovan på en medan man själv ligger på mage. Det var bara ett axplock.

Fördelar jämfört med horor:
- Känns inte alls lika sjaskigt
- De här tjejerna blir inte utnyttjade, många av dem har redan heltidsjobb och gör detta som ett extraknäck
- Japanskor ser mycket yngre ut än vad de är, så även om alla är mellan 18 och 21 år ser flera av dem ut som 15

Nackdelar jämfört med horor:
- Inget sex, risk för att man blir suktad
- Jävligt dyrt, en halvtimme utan options kostar mellan 320 och 600 kr beroende på vilket rum man väljer
- Det finns begränsningar i hur du får klämma på dem

Nu kan jag iofs tänka mig att många här bara är ute efter fitta och då är soine refle ointressant. Men finns det ni som uppskattar horeri light? Va tycker ni?
Citera
2018-08-21, 20:17
  #2
Medlem
Sqrbankens avatar
Känns som om det mest skulle vara en frustrerande upplevelse?

Ligga där med ansiktet inborrat i ett tight 20-årigt ärsle för att 30 minuter senare få sig en örfil och en kopp te känns kanske lite snopet. Läst och sett reportage om detta och efterfrågan verkar onekligen vara rätt stor dock

Varit i Tokyo och vi gick in för att nyfiket åtminstone gå förbi en sån här "sovaffär" men det blev aldrig av.
__________________
Senast redigerad av Sqrbanken 2018-08-21 kl. 20:20.
Citera
2018-08-21, 20:45
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Känns som om det mest skulle vara en frustrerande upplevelse?

Ligga där med ansiktet inborrat i ett tight 20-årigt ärsle för att 30 minuter senare få sig en örfil och en kopp te känns kanske lite snopet. Läst och sett reportage om detta och efterfrågan verkar onekligen vara rätt stor dock

Varit i Tokyo och vi gick in för att nyfiket åtminstone gå förbi en sån här "sovaffär" men det blev aldrig av.
Jag testade förra året. Är obekväm att ha sex med horor, känner mig som en loser plus att det inte är kul om tjejen inte är med på det känslomässigt. Med sånt här light spelar känslorna ingen roll tycker jag.

Precis som med horor är det dock stor skillnad på olika tjejer. Vissa var tråkiga, vissa var direkt giriga och en som jag hittade hade en grym mentalitet. Hon hade verkligen roligt, och gick med på att bli smiskad för samma prislapp som rumpkudden.

Det finns massor av dessa affärer runtom i Tokyo. Dock är de nästan omöjliga att hitta om man inte vet precis var de ligger eftersom de inte direkt gör reklam för sig på gatan. Man får dock se upp så man inte hamnar hos horor, men en bra vattendelare är att kolla om affären har en adress eller om den bara listar hotellrum. Om den bara listar hotellrum är det horor, har den en adress är det soine refle.
Citera
2018-08-21, 22:38
  #4
Medlem
Om man åker till Japan kan man också gå på de överprisade bordellerna som vänder sig till västerlänningar.

De säljer officiellt inte slidsex..
Citera
2018-08-22, 04:00
  #5
Medlem
rikastistorstans avatar
Peak patetik! Jag skulle känna mig långt mer misslyckad och ynklig om jag betalade för att krama en tjej än om jag betalade en hora för att knulla henne i röven.
Citera
2018-09-03, 12:49
  #6
Medlem
Är 19 år och har aldrig haft kroppskontakt med en tjej. Skulle fan passa på om jag var där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback