Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-23, 16:36
  #13
Medlem
strokies avatar
Är du 100 på att det har med CB att göra?

Jag har sj fått psykos, men inte 100 på att det har med CB att göra..

Citat:
Ursprungligen postat av WhoAteThePies
Jag har själv fått det.. med flashbacks så menar jag att jag har återupplevt obehagliga minnen. Vet tyvärr inte hur vanligt det är för andra stoners.
Citera
2018-08-23, 18:13
  #14
Medlem
AgentAschbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranndall
Nej det skulle inte vara bättre...Rök om du vill men håll det för dig själv ingen bryr sig.

Givetvis ska man krossa dom socialdemokratiska lögnerna.
Hur kan man vara så apatisk gentemot "fakenews", räcker väl med att ex antal generationer bakom oss har blivit totalt hjärntvättade till att tro att man skjuter heroin direkt efter man rökt en spliff.
__________________
Senast redigerad av AgentAschberg 2018-08-23 kl. 18:15.
Citera
2018-08-23, 18:54
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strokie
Är du 100 på att det har med CB att göra?

Jag har sj fått psykos, men inte 100 på att det har med CB att göra..

Det drog definitivt fram det på nåt sätt. men jag ser inte varför det skulle vara nåt negativt eftersom att alla sorts analyser av sitt eget psyke tillhör CB.

Alla hallucinogener som CB, svamp osv för ju tyvärr med sig vissa risker som inte alla kan hantera.
Citera
2018-08-23, 19:16
  #16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strokie
Är du 100 på att det har med CB att göra?

Jag har sj fått psykos, men inte 100 på att det har med CB att göra..
Psykos är ofta ett förstadie till schizofreni, men även är psykos som inte går koppla till cannabis mer än som utlösare.
Det tyder på att psykos är pga en genetisk deposition, schizofreni är definitivt detta.

Utlösare av psykos finns det många av, ska ALDRIG förväxlas med att det skapar dessa sjukdomar.
Citera
2018-09-03, 14:52
  #17
Medlem
MC5s avatar
Haha! Snyggt!
Citera
2018-09-03, 21:33
  #18
Medlem
strokies avatar
Du får gärna utveckla!
Vad menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av MC5
Haha! Snyggt!
Citera
2018-09-03, 21:38
  #19
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enpenis
Dessa så kallade "läkare" är betalda att snacka skit om plantan.

Foliehat nmr 1.

Tycker det är bra att de tas upp i media. Men vore mer intressant med en större diskussion om ämnet.
Citera
2018-09-09, 23:01
  #20
Medlem
Jag ska vara helt ärlig och säga att jag hade kunnat göra detta bättre.
Som någon tidigare sagt i tråden är han relativt okunnig. För att vara doktor, sjukt okunnig!

Att man i sverige inte kan erkänna saker för vad de är, utan måste följa den ström som alla tvingar på en och trycks ner av.

Jag är inte övertygad om att det bör legaliseras helt. Däremot tycker jag att medicinsk cannabis borde varit lagligt för xxxx år sedan.

Hur fan kan han säga att ingen ersätter alkohol mot cannabis? Det gör mig så jävla förbannad. Han har ingen aning, men tusentals människor lyssnar på honom blint för sanningen.
När han sa detta visste jag att hans ord inte vägde tungt.

Även om han hade en del poäng så var de inte bättre analyserade än att en 5 åring hade kunnat googla fram dom på sin smarphone.
Citera
2018-09-10, 18:26
  #21
Medlem
Lagom är bäst!
Citera
2018-09-10, 18:28
  #22
Medlem
lagom är bäst

Sorry för dubbelpost
Citera
2018-09-11, 06:52
  #23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Foliehat nmr 1.

Tycker det är bra att de tas upp i media. Men vore mer intressant med en större diskussion om ämnet.
Fred Nyberg är en, svårt och se någon foliehatt på nått så tydligt.
Sen är de flesta inte så tydligt ute och seglar som han.

Visserligen vill man inte ha debatten, speciellt inte om cannabis.
Då de vet att de kommer förlora den alla dagar i veckan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback