Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-21, 04:48
  #1
Medlem
Tjena.
Jag vet inte än vart ska posta detta här. Jag har inte haft tid, skapa de här tråden.
Det undrar om finns någon möjlighet få reda på att någon person som besök mig ett sjukhus?
Och jag undrar om jag ska kontakta sjukhuset men de vill ändå mera säga till mig vem personen är och dom säger dom vill inte ge ut den informationen, missade personen namn de säger mig ingenting alls, vet nån jag kan göra för få kontakt över det jag undrar över om man går gör anmälan för kan folk komma besöka mig hur som helst?..

Tack för att ni tog tid och läste.
Citera
2018-08-21, 06:30
  #2
Medlem
Begär ut dina journaler. Om det inte står där står det ingenstans.
Citera
2018-08-21, 10:20
  #3
Moderator
Pentyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siivan
Tjena.
Jag vet inte än vart ska posta detta här. Jag har inte haft tid, skapa de här tråden.
Det undrar om finns någon möjlighet få reda på att någon person som besök mig ett sjukhus?
Och jag undrar om jag ska kontakta sjukhuset men de vill ändå mera säga till mig vem personen är och dom säger dom vill inte ge ut den informationen, missade personen namn de säger mig ingenting alls, vet nån jag kan göra för få kontakt över det jag undrar över om man går gör anmälan för kan folk komma besöka mig hur som helst?..

Tack för att ni tog tid och läste.
Sannolikt står det noterat i din journal, om inte personens namn så i alla fall om det var någon släkting eller från någon myndighet. Notera att det kan finnas flera olika journaler. På sina håll för avdelningen en separat omvårdnadsjournal.

Du får dock inga svar per telefon, om du inte känner den du talar med mycket väl, utan måste visa för kliniken att du har rätt att ta del av uppgifterna, dvs att du är du.
Citera
2018-08-21, 23:50
  #4
Medlem
tja.

Jag kollade på hemsidan. www.1177.se som där finns journalen om mitt sjukhus besök sådant.

bara den datum 16 som han personen kommer ditt har inte skrivit så mycket om bara på morgonen.

Vad borde man göra nu?..
Citera
2018-08-22, 15:55
  #5
Medlem
tja.

kollade om det går får myndigheter att kolla upp journalen?
Citera
2018-08-22, 15:56
  #6
Medlem
tja.

Kollade om det går för myndigheter att kolla upp journalen?
Vet inte om dem kan se mina journal eller?

EDIT: dom sa dom inte släpper in personer, myndigheter eller sånt in.
__________________
Senast redigerad av siivan 2018-08-22 kl. 16:00.
Citera
2018-08-22, 16:12
  #7
Medlem
Hahahahahah du är dum du har varkt inlagd hahahahah var bor din brevlåda? jag kommer med mina kompisar och kastar bananskal och sprayar på din port

Skoja bara. Allt väl. Ingen fara Lite onsdagsspex bara. Har själv vart inlagd. Länge sen nu. *Ähum* nå hört fiilings håppas jag
Citera
2018-08-22, 16:19
  #8
Medlem
Dina besök journalförs inte. Alltså kan du inte få reda på dem.
Citera
2018-08-22, 17:06
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Dina besök journalförs inte. Alltså kan du inte få reda på dem.

Det är så ganska dumt jag såg nyss vet finns inte dom jag vet har inte jobb idag måste återkomma annan dag.
Citera
2018-08-22, 17:07
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SherrodBrown
Hahahahahah du är dum du har varkt inlagd hahahahah var bor din brevlåda? jag kommer med mina kompisar och kastar bananskal och sprayar på din port

Skoja bara. Allt väl. Ingen fara Lite onsdagsspex bara. Har själv vart inlagd. Länge sen nu. *Ähum* nå hört fiilings håppas jag

Aha haha okej bästa!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback