Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-20, 23:29
  #1
Medlem
https://www.facebook.com/groups/960699247325220/
Är det någon som brukar vara inne i den här gruppen och läsa? Det är ren och skär komedi.
SD kallas för nazister och rasister till höger och vänster. Folk uppmanar medlemmar att säga upp bekantskapen med alla familjemedlemmar (!) som tänker rösta på SD. Åkesson jämförs med Hitler. Osv.
Det som gör det så komiskt är att dom inte inser hur pantade dom verkligen är. Här är några axplock från dagens inlägg:
Citat:
"När dottern satt me sin IPad o spela sina spel så va d reklamavbrott. Reklamen va då SD som lagt ut massa skit... helt plötsligt hör ja Åkesson i mitt hem babbla om all möjlig skit! Så nu börjar de göra reklam så de kan börja locka barnen o normalisera sin nazism? Va d inte så han i Trollhättan blev hjärntvättad till att ta me sig ett svärd till skolan o gå loss på alla människor??"

En annan person lägger upp en bild där det står:
Citat:
"Om bara kvinnor fick rösta skulle SD få knappt 8%. Därför föreslår jag att vi avslutar experimentet med manlig rösträtt."
Kommentarer till det:
Citat:
"Helt rätt vi män är inte mogna nog att sköta ett helt land."
"Män skulle kanske behöva vara 25 år för att få rösta?"
"Borde det inte bli 0% om bara kvinnor fick rösta?!"

Hur kan vissa ha så dålig verklighetsuppfattning?
Citera
2018-08-20, 23:58
  #2
Medlem
Sooks avatar
Jag bar läst SD-grupper. Folk är idioter...


Grejen är... läs inte grupper där du tycker folk är idioter.... grejen är... typ det finns grupper med idioter om allt på facebook. Om sd om sossar om igelkottar om veganer osv osv....

Låt helt enkelt bli att läsa de du inte uppskattar.

Hur många tror du inte trollar tex.
Citera
2018-08-21, 00:29
  #3
Avstängd
ihatemes avatar
Jag har ett skript som varit igång dygnet runt sedan 2016 i flertalet av grupper likt dessa, inklusive den du länkar faktiskt. Den loggar namnet samt innehållet i inlägget.

Ska bli kul att släppa sedan när vi vunnit och "normaliserats". Då är det dags för deras karriärer att ta slut. Det jag menar är att när Sverige väl vaknar ur psykosen, så kommer det bli svårt att ta en 30-årig 3-barnspappa på allvar när han skrivit 400 inlägg på Facebook om hur han är rädd för sitt liv, hur han har vapen hemma ifall grannen skulle rösta på SD, hur hans barn säkert kommer ta med ett svärd till skolan eftersom SD körde en reklam på tvn och så vidare.

Jag längtar.

(Är uppe i över 100,000 inlägg totalt och mestadels är bara skit eller dubletter.)
Citera
2018-08-21, 00:39
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Jag har ett skript som varit igång dygnet runt sedan 2016 i flertalet av grupper likt dessa, inklusive den du länkar faktiskt. Den loggar namnet samt innehållet i inlägget.

Ska bli kul att släppa sedan när vi vunnit och "normaliserats". Då är det dags för deras karriärer att ta slut. Det jag menar är att när Sverige väl vaknar ur psykosen, så kommer det bli svårt att ta en 30-årig 3-barnspappa på allvar när han skrivit 400 inlägg på Facebook om hur han är rädd för sitt liv, hur han har vapen hemma ifall grannen skulle rösta på SD, hur hans barn säkert kommer ta med ett svärd till skolan eftersom SD körde en reklam på tvn och så vidare.

Jag längtar.

(Är uppe i över 100,000 inlägg totalt och mestadels är bara skit eller dubletter.)
Intresserad. Kan vi snacka i pm?
Citera
2018-08-21, 00:45
  #5
Medlem
Japp... röstar man inte Afs, alltså Alternativ för Sverige så är man en jubelidiot!
Citera
2018-08-21, 00:49
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warulv
Japp... röstar man inte Afs, alltså Alternativ för Sverige så är man en jubelidiot!
Det vore ju lite festligt att gå in och beklaga sig över att SD är massinvandringsförespråkare och att de anser att kongonegrer är hur svenska som helst.
Citera
2018-08-21, 01:22
  #7
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomodoFall
Det vore ju lite festligt att gå in och beklaga sig över att SD är massinvandringsförespråkare och att de anser att kongonegrer är hur svenska som helst.

Snälla, kan inte flera personer göra detta!

Hade jag haft Facebook, så hade jag gjort det också, men jag har alltid bojkottat skiten, så tyvärr.
Citera
2018-08-21, 01:51
  #8
Medlem
Havremopedens avatar
Sitter och läser inläggen i gruppen. Herregud vad rolig läsning, jag skrattar så jag gråter. Vilka inkompetenta idioter som leverar inlägg!

Härlig läsning för den som vill xD #SD2018 Always and forever! - Vänstern, jag vet att du läser detta.. bara DÖ... DÖ kommunistjävlar
Citera
2018-08-21, 06:18
  #9
Medlem
Gruppen består av sd-are som använder sig av en tvärtommetod för att få folk att rösta på SD, de vill helt enkelt få icke sd-are att verka dumma och vem vill vara med i det laget?
Nej, strunt i dem och strunta i SD ändå.
Citera
2018-08-21, 09:52
  #10
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
https://www.facebook.com/groups/960699247325220/
Är det någon som brukar vara inne i den här gruppen och läsa? Det är ren och skär komedi.

Hur kan man skapa en Facebook grupp där alla tävlar om att förstöra Sverige ännu mer?

Tänker dom inte på det land som deras barn ska ärva?

Hur ser Sverige ut om bara 50 år?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback