Citat:
Ursprungligen postat av
Mulz
Är 21 nu och ser ingen njutelse med livet. Det dåliga i livet t.ex. dödsfall kommer garanterat ske, positiva saker i livet garanteras inte. Ärligt talat tror jag inte jag kommer överleva när mina föräldrar dör, mamma i 50 års ålder och pappa 60.
Börjar nu fundera på att ta mitt liv indirekt. Kanske få HIV och sedan fullbordad AIDS, sedan försöka få en bakterie eller virusinfektion och dö plågsamt men självor misstänks ej.
Ser ärligt talat inte poäng med livet då allt det negativa garanterat kommer ske men inte det positiva.
Försökt söka hjälp med min psykolog erbjuder bara KBT och stereotypiska råd man får på internet t.ex. att inte tänka negativt och liknande dåliga råd.
Du är ett bortskämt curlingbarn som inte klarar ett liv på egen hand utan mamma och pappa som fortsätter att curla dig.
Väx upp och bli en man. Begrav dina föräldrar som alla andra och ta ansvar för dig själv och ditt liv.
börja inte i morgon börja NU.
Själv flyttade jag hemifrån då jag var 15år och 10 månader och har stått på egna ben sedan dess. Både i motgång och medgång. Det har även andra gjort och så skall varje vuxen människa göra.