Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-19, 21:34
  #1
Medlem
Hallå där, har sökt och inte funnit någon vettig recension av denna hoj,
Någon som har någon körerfarenhet av denna och kan ge en värdig beskrivning.
Är cirka 167cm, och inte min första hoj. Men valt att gå i från sporthoj sidan, prövade er6, men efter år av r1, så gick ju självklart inte det bytet, men är väldigt inne på HD,
Citera
2018-08-19, 22:21
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lexxii
Hallå där, har sökt och inte funnit någon vettig recension av denna hoj,
Någon som har någon körerfarenhet av denna och kan ge en värdig beskrivning.
Är cirka 167cm, och inte min första hoj. Men valt att gå i från sporthoj sidan, prövade er6, men efter år av r1, så gick ju självklart inte det bytet, men är väldigt inne på HD,

Har du kollat på sporthoj.com?
Vet att det hänger en del hd-åkare där.
Kanske kan vara ett tips.
Citera
2018-08-20, 13:23
  #3
Medlem
kaoriblasts avatar
Har kört den lite men inte varit helt övertygad om ergonomin, fotpinnarna har en väldigt opraktisk placering i förhållande till avgassystemet. Sen är den ju inte direkt snabbare än en Er-6.
Citera
2018-08-20, 23:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Har kört den lite men inte varit helt övertygad om ergonomin, fotpinnarna har en väldigt opraktisk placering i förhållande till avgassystemet. Sen är den ju inte direkt snabbare än en Er-6.
har läst något om det, skall bege mig o ta en provtur på en hade jag tänkt, men man vill ändå ha åsikter av dem som åkt mer än vad jag hinner utvärdera på ett provåk.
Hur är de opraktiska?, något längdbaserat problem i förhållande till åkarens längd?

Mja, inte så stor skillnad i hastighet kanske, men vridmoment och andra körglädjande egenskaper övervinner den förhoppningsvis er6 med
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback