Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-19, 21:09
  #1
Medlem
standardsvars avatar
Finns det någon som officiellt eller inofficiellt injicerar PMMA på betalande klienter i Sverige?

Axlar och triceps i moderata doser är det som jag önskar fylla i.
Erfarenhet med olja injicerad på egen hand har inte varit positiv p.g.a knölbildning, som visserligen avtagit när oljan absorberats.
Därav en önskan att låta någon kunnig sköta injektionerna. Samt för att slippa fylla på konstant för att behålla storleken på musklerna.

Känner en som har fyllt överkroppen till extrema proportioner med PMMA, men detta gjordes utanför EU. Och efter fyllnad till önskad nivå så har storleken hållit sig, vilket inte är fallet med synthol (mct-olja)
Citera
2018-08-20, 08:23
  #2
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av standardsvar
Finns det någon som officiellt eller inofficiellt injicerar PMMA på betalande klienter i Sverige?

Axlar och triceps i moderata doser är det som jag önskar fylla i.
Erfarenhet med olja injicerad på egen hand har inte varit positiv p.g.a knölbildning, som visserligen avtagit när oljan absorberats.
Därav en önskan att låta någon kunnig sköta injektionerna. Samt för att slippa fylla på konstant för att behålla storleken på musklerna.

Känner en som har fyllt överkroppen till extrema proportioner med PMMA, men detta gjordes utanför EU. Och efter fyllnad till önskad nivå så har storleken hållit sig, vilket inte är fallet med synthol (mct-olja)

Men för helvete, lägg ner den där skiten. Bryr du dig om dina muskler så är detta inget du ska syssla med. Om du mot förmodan tänker syssla med det ändå, gå till valfritt kosmetiskt forum och prata med folk som har erfarenhet, tex 50-åriga tanter som injicerar i läpparna.
Citera
2018-08-20, 09:54
  #3
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Men för helvete, lägg ner den där skiten. Bryr du dig om dina muskler så är detta inget du ska syssla med. Om du mot förmodan tänker syssla med det ändå, gå till valfritt kosmetiskt forum och prata med folk som har erfarenhet, tex 50-åriga tanter som injicerar i läpparna.

+1.

Sköt om kroppen och bli stor istället för att fucka upp kroppen å bli skev.

För å svara på TS fråga; nej det finns ingen som sysslar med detta på professionell nivå. Märkligt nog kanske ska tilläggas med tanke på att det finns de som injicerar världens mest potenta giftsubstans - Botox - på professionell nivå i kosmetiskt syfte.


Mvh,

-Alfred
Citera
2018-08-20, 16:29
  #4
Medlem
standardsvars avatar
Ifall jag väljer en annan väg än PMMA, vad finns det då förutom synthol?

Jag överhörde nämligen ett samtal på gymmet där det nämndes att någon syra som var naturligt förekommande i kroppen användes av proffsen för att få upp storleken på släpande muskler. Så vilket ämne kan det tänkas röra sig om? Jag kammar hem noll rätt när jag försöker googla.
Citera
2018-08-20, 17:38
  #5
Medlem
Det finns ju prepp för att tillfälligt (2dagar) få upp storleken på släpande muskler, används en del inför scenen.

PMMA har jag aldrig hört talas om att det skulle finnas tillgång till och någon som utför det här i Svea Rike, dock finns det ju de med lite erfarenhet av synthol/pump-n-pose etc, men det är nog via "mun mot mun"-metoden och de man lägger märke till är ju oftast de som fullständigt knullat det om vi skall tala klarspråk.

Vet att en del malmögrabbar hållt på med det en del, och även en liten krets i huvudstaden.
Citera
2018-08-23, 08:38
  #6
Medlem
standardsvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Det finns ju prepp för att tillfälligt (2dagar) få upp storleken på släpande muskler, används en del inför scenen.
Nu vet jag att jag slaktar namnet, eftersom jag inte fick någon träff på google, men var det inte estline (stavning åt helvete) som var populärt eftersom musklerna blev tillfälligt inflammerade och således svällde p.g.a tilldragande vätska?

Citat:
Ursprungligen postat av Otten
PMMA har jag aldrig hört talas om att det skulle finnas tillgång till och någon som utför det här i Svea Rike, dock finns det ju de med lite erfarenhet av synthol/pump-n-pose etc, men det är nog via "mun mot mun"-metoden och de man lägger märke till är ju oftast de som fullständigt knullat det om vi skall tala klarspråk.

Vet att en del malmögrabbar hållt på med det en del, och även en liten krets i huvudstaden.
Det var just från malmöhållet som informationen och det fysiska "beviset" kom.
Citera
2018-08-23, 12:43
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av standardsvar
Nu vet jag att jag slaktar namnet, eftersom jag inte fick någon träff på google, men var det inte estline (stavning åt helvete) som var populärt eftersom musklerna blev tillfälligt inflammerade och således svällde p.g.a tilldragande vätska?


Kommer tyvärr inte ihåg namnet jag heller, men det finns ett "nytt" preparat jag vet har använts i sverige också, tillfällig svullnad ja.
Citera
2018-08-25, 13:42
  #8
Medlem
standardsvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Kommer tyvärr inte ihåg namnet jag heller, men det finns ett "nytt" preparat jag vet har använts i sverige också, tillfällig svullnad ja.
Det är ju ett enormt tabu bland kroppsbyggare att använda annat än steroider och dess gelikar. Att fylla en muskel med olja utan funktion ses starkt ner på (jag förstår givetvis varför, och jag försöker inte ändra någons åsikt) Men det går inte komma ifrån att det är en del av byggarkulturen, om än en nertystad del.

Jay Cutlers blå biceps på olympiascenen för något år sedan är något som är tämligen svårt att bortförklara t.ex.

Har länge varit inne på att filtrera och sterilisera mct-olja för att fylla vissa muskler med, Tyvärr är det enbart en extremt temporär lösning, och man kommer hamna i samma skede som med steroider att man kontinuerligt måste underhållsdosera för att behålla storleken.

PMMA är ju satans dyrt i jämförelse med mct-olja. Men jag tycker att marknaden borde vara enorm.
Fan det finns nog inte en byggare som har, eller haft kroppskomplex.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback