Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-19, 17:44
  #1
Medlem
Jag är väldigt trög att hänga med i det mänskliga samspelet, ibland kan det ta ett par veckor innan jag förstår hur andra upplevde det jag skrev. Kan ni inte starta ett delforum där det inte är så noga, annars känner jag varje gång som att jag smutsar ner resten av forumet.

Sen blir jag aggressiv när jag inser att jag inte klarar att prestera att ens diskutera med folk, som är bland det viktigaste i livet, och skriver lite dumma off-topics. Att hänga i en tråd blir i princip meningslöst, då alla redan hinner säga det jag kommit på, innan jag hinner reagera.

Eller kan ni rekommendera ett annat forum där man inte behöver vara så jäkla medmänsklig? Ska jag ge mig in i politiken?
Citera
2018-08-19, 17:51
  #2
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polistandborste
Jag är väldigt trög att hänga med i det mänskliga samspelet, ibland kan det ta ett par veckor innan jag förstår hur andra upplevde det jag skrev. Kan ni inte starta ett delforum där det inte är så noga, annars känner jag varje gång som att jag smutsar ner resten av forumet.

Sen blir jag aggressiv när jag inser att jag inte klarar att prestera att ens diskutera med folk, som är bland det viktigaste i livet, och skriver lite dumma off-topics. Att hänga i en tråd blir i princip meningslöst, då alla redan hinner säga det jag kommit på, innan jag hinner reagera.

Eller kan ni rekommendera ett annat forum där man inte behöver vara så jäkla medmänsklig? Ska jag ge mig in i politiken?

Från FAQ:

Citat:
Q: Jag tycker det saknas ett del- eller underforum. Hur gör jag för att ni ska starta nytt del/underforum?
A: Kolla först i 'Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum'. Finns förslaget redan med så fortsätt argumentera i en befintlig tråd. Om inte så är det bara att starta en ny tråd där förslaget presenteras. Tumregeln för att ett nytt forum ska övervägas är att man kan presentera 30 befintliga och hyfsat aktuella trådar som kan platsa där.

Vilka är dina 30 trådar det skrivits i senaste veckan?
Citera
2018-08-19, 20:36
  #3
Medlem
beardbraids avatar
Ett litet OBS-flashback för de som inte hänger med i de vanliga diskussionerna alltså? Jag tror nog många tänkt den tanken, men inte främst för sig själva.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback