2018-08-22, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishgale425
Dom två andra gm är inte dom på senaste bilden då dom är ute och lever som vanligt.

Kan ju kanske finnas någon koppling till då när C.R blev skjuten för något år sen....

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...skott-i-rissne
Tror också det har koppling till Rissne husby, ,kurderna , hb etc, Sjung ut nu västerort, vilken gruppering är det gm tillhör?
Citera
2018-08-22, 21:26
Bannlyst
Crizk sålde ganska mycket cola i Stockholm.
Han hade en telefon man kunde ringa dygnet runt i flera år. Det konstiga var att chaufförerna blev gripna titt som tätt så var oftast nya chaufförer med samma nr..
Man fick alltid ett sms varje onsdag fredag lördag att dem körde ut.
Citera
2018-08-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Vilka är det två på slutet med texten Vila i frid ?

Ingen aning
Citera
2018-08-22, 23:08
Medlem
thecompasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Hen snackar skit. Vet inte ett skit, tror att blå linjen är Västerort. Bonde och troll.
Hahaha vilken del av Stockholm tillhör blå linjen enligt dig då?
Citat:
Västerort indelas sedan 2007 i fyra stadsdelsområden:

Bromma stadsdelsområde
Hässelby-Vällingby stadsdelsområde
Rinkeby-Kista stadsdelsområde
Spånga-Tensta stadsdelsområde
Citat:
Polisiärt omfattar Västerorts polismästardistrikt förutom Västerort även Ekerö, Solna och Sundbybergs kommuner, alltså samma område som Solna domsaga.

https://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4sterort

Tröttsamt att behöva ha geografilektioner i var och varannan tråd för bönder.

Intressant att CR blivit skjuten i Rissne vilket knyter honom än mer till Västerort. Vet vi vilka han hade hamnat i konflikt med då och varför han blev skjuten? Finns ett flertal olika nätverk i Västerort som tar in större partier narkotika och är väl mycket möjligt att han är allierad med något utav dem och fått hjälp av dem att ta Simon av daga i Spanien.

Tråden om den skjutningen blir man dock inte särskilt mycket klokare av.
https://www.flashback.org/t2761936
Senast redigerad av thecompass 2018-08-22 kl. 23:10.
Citera
2018-08-23, 00:30
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erdnaerdna
Återigen vad satt ni för?

Tror knappast morddömda har de lika mysigt som någon som åkt dit för fortkörning+skattebrott... även om jag inte tror det är som i ett fängelse i Bolivia.
Blandade sorter där jag satt.. mördrare, rånare, smugglare, bedragare etc.. alla lika hårt bevakade.

De som hade suttit längst hade varit där omkring 15 år.

Tortyrmord vet jag dock inget om.. de kanske har någon annan plats för detta gäng.
Citera
2018-08-23, 00:43
Medlem
Pandalina4s avatar
Vem jobbade dessa MGM och brottsoffer med/åt......Låter ju som de haft rätt stor omsättning Men ändå gått under radarn.
Läcker så lite info så man undrar vilken nivå det var på. Högre än förväntat på omsättning kanske? Vem hade kapitalet för att köpa?
Citera
2018-08-23, 00:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smet184
Jag uppdaterade precis mitt inlägg om du vill läsa hela. jag själv är inte kriminell nej och har aldrig vart.

Man höll sig vän med dem när det gick, var det någon av dem som hade haft en dålig helg så kunde det lika gärna vara kovändning på måndagen och slagsmål. Tror att BO vart omplacerad efter ett slagsmål i åkurs 4-5, jag var själv ingen bråkstake men nödvärn var man inte sen på. Det sista jag minns av honom är att han sitter gränsle över en stackars kille som var mobbad varpå jag sparkar honom i ansiktet.. Efter besöket av rektorn dröjde det något år innan jag såg honom igen..
Tack för att du utvecklade
Och mycket kudos till dig som valt en annan väg och laglydig ...
Citera
2018-08-23, 07:37
Medlem
Kan det vara så att Rizk bara är en av underhuggare till Jeffrey från bandidos? Såg dom tillsammans med gibou och manolo i somras. Jeffrey och Manolo skickar stora mängder narkotika till stockholm från just spanien.
Senast redigerad av slobodanjojo 2018-08-23 kl. 07:41.
Citera
2018-08-23, 08:29
Medlem
fishgale425s avatar
https://www.instagram.com/p/BhEufzvn...=1miwhqnfjnf9e

Intressant video dör C är bakom ratten.
Citera
2018-08-23, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrTretton37
Vad vet du som vi andra inte vet? Känner du männen på bilderna?

från vänster till höger - 1 är C.R*zk, 2 är också "namngiven" i tråden och jobbar med bläck, 3 är en grabb affilierad med Aik och FB. Åldern på 2 och 3 passar inte in på övriga MGM. Move on.
Citera
2018-08-23, 10:10
Medlem
Har det kommit fram vilka GM 2 och GM 3 är?
Citera
2018-08-23, 10:48
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishgale425
https://www.instagram.com/p/BhEufzvn...=1miwhqnfjnf9e

Intressant video dör C är bakom ratten.

Kanske har gått lite halvdåligt sista tiden? Tvungna att spara in på hotellkostnader? Dom hade ju madrasser och skit i bilen. Glassigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in