Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-18, 11:37
  #1
Medlem
Vad tycker ni? Jag tycker att det kan vara snyggt om en kille har det. Ser enbart tjejer med "guld"-färgad mobil. Kanske ser lite feminint ut, men anser att det är snyggt.
Citera
2018-08-18, 11:40
  #2
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drilla
Vad tycker ni? Jag tycker att det kan vara snyggt om en kille har det. Ser enbart tjejer med "guld"-färgad mobil. Kanske ser lite feminint ut, men anser att det är snyggt.

Kan killar ha rosa skjortor och piketröjor så är det väl inte så avvikande att ha en guldmobil?
Citera
2018-08-18, 11:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drilla
Vad tycker ni? Jag tycker att det kan vara snyggt om en kille har det. Ser enbart tjejer med "guld"-färgad mobil. Kanske ser lite feminint ut, men anser att det är snyggt.
Är det mängden tjejer som gör att användandet av guld är feminint? Jag kör guld och skiter fullständigt i vad omvärlden tycker om det.
Citera
2018-08-18, 11:46
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drilla
Vad tycker ni? Jag tycker att det kan vara snyggt om en kille har det. Ser enbart tjejer med "guld"-färgad mobil. Kanske ser lite feminint ut, men anser att det är snyggt.
Varför bry sig. Tycker du det är snyggt, vad är problemet? Alldeles för många som ser mer på vad andra tycker, än vad de själva tycker. Kör!
Citera
2018-08-18, 11:48
  #5
Medlem
rainheroins avatar
Alla ”kan” väl ha det dem känner för. Inget är bestämt. Faraonerna bar massvis med guld. En spira av guld då eller en ”guldprydd” mobiltelefon nu. 😏
Citera
2018-08-18, 11:50
  #6
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainheroin
Alla ”kan” väl ha det dem känner för. Inget är bestämt. Faraonerna bar massvis med guld. En spira av guld då eller en ”guldprydd” mobiltelefon nu. 😏

Klockren kommentar.
Citera
2018-08-18, 11:54
  #7
Medlem
Zaedrewss avatar
Skulle liksom aldrig ha det. Liksom en guldmobil med pärlor på toppen. Va fan alltså. Skulle kännas extremt bögigt. Är ungefär samma sak som att ha en handväska.
Citera
2018-08-18, 11:58
  #8
Medlem
Vem fan bryr sig om färgen på folks telefoner?
Citera
2018-08-18, 12:01
  #9
Medlem
Dom telefoner som sägs vara "guld" är ju ändå roseguld.. Och det är väl inte för killar, eller?
Citera
2018-08-18, 12:03
  #10
Medlem
321js avatar
Sveriges rikes lag tillåter alla färger.
Citera
2018-08-18, 12:03
  #11
Medlem
Jag köper den färg som finns tillgänglig. Skulle aldrig fundera på vilken färg nån har på mobilen.
Citera
2018-08-18, 12:04
  #12
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Man: Jag bryr mig inte men fick jag välja på guld och silver så hade det varit silver alla dagar i veckan!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback