Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-20, 22:46
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Mm tyvärr mkt bättre. Kanske inte 10ggr dock.
Nä, siffran är påhittad. Men det är två lag på plan som verkligen vill någonting.
Citera
2018-08-20, 22:53
  #266
Medlem
brigades avatar
Blir nog inget guld med Klopp som fortsätter suga som matchcoach. Byter in Sturrigde med halv minut kvar när Firminho har varit under isen hela matchen..

Finns en anledning varför han har förlorat så många finaler..
Citera
2018-08-20, 22:54
  #267
Medlem
tuffkatts avatar
C.P bör hyllas som bjuder upp till dans idag. Många lag kommer få det svårt borta mot dem, ett riktigt fint lag.
Citera
2018-08-20, 22:55
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
C.P bör hyllas som bjuder upp till dans idag. Många lag kommer få det svårt borta mot dem, ett riktigt fint lag.
Ja, kul att se. Lika bra som Liverpool idag, om man kan säga så då fotboll går ut på att göra mål.
Citera
2018-08-20, 22:58
  #269
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Ja, kul att se. Lika bra som Liverpool idag, om man kan säga så då fotboll går ut på att göra mål.

Utan tvekan, med lite tur hade detta slutat 2-2. Stundtals är de bättre än oss, men avgörande idag vill jag nästan säga är vår defensiva organisation till skillnad från i fjol. Framåt är vi ju högst mediokra idag.
Citera
2018-08-20, 23:01
  #270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Utan tvekan, med lite tur hade detta slutat 2-2. Stundtals är de bättre än oss, men avgörande idag vill jag nästan säga är vår defensiva organisation till skillnad från i fjol. Framåt är vi ju högst mediokra idag.
Ja, alltid skönt när försvaret sitter. Och det ska inte vara lätt att vinna på bortaplan...
Jag önskar att ”mitt” United börjar dansa igen. Men det lär inte hända med denna coachen.
Men jag tycker även spelarna har ett ansvar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback