Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-08-18, 03:57
  #61
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Prestige
Fuck, kan du en se? vad är 2+3?
Förstod faktiskt inte. Du har sagt att jag är dum i huvudet, så du kanske kan ha en viss förståelse?

Du säger att de ska sjunka, och sedan öka. Har du något tidsperspektiv?
Citera
2018-08-18, 04:01
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Förstod faktiskt inte. Du har sagt att jag är dum i huvudet, så du kanske kan ha en viss förståelse?

Du säger att de ska sjunka, och sedan öka. Har du något tidsperspektiv?

på 3-6 månaders sikt
Citera
2018-08-18, 04:04
  #63
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Prestige
på 3-6 månaders sikt
Okej, och då ska alla dina papper ökat, eller menar du att de ska ökat mer än index? Och vilket index då du även har utländska aktier?

Kan vi ta sikte på sex månader?
Citera
2018-08-18, 04:11
  #64
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Prestige
(Uppdaterat)
Samtliga Aktier är långsiktiga vinnare, men inte alla kommer att prestera like bra på 3-6 månaders sikt:

Långsiktiga Vinnare som ska sjunka under dom närmaste månaderna:

Alfa Laval
Autoliv
Comhem
Evolution gaming
Netflix
Fabege (kommer hålla sig på samma nivå)
Hexagon
Holmen
Volvo
Tele2
Swedish match (kommer hålla sig på samma nivå)
Stora Enso
Sobi


Långsiktiga Vinnare som ska fortsätta öka under dom närmaste månaderna:

Fast Partner
Alcadon
Duni
Diös
Bilia
Africa Oil
Hexpol
Securitas
Avensia
Assa Abloy
Astra
Castellum
Ericsson
Telia
Swedbank

Anteckna kurser idag, och se om 3-6 månader.

Ps. Detta är bara lite snabbt som jag tog fram, annars kan man få fram tusentals aktier i hela världen. Knuffa fram tråden om 3-6 månader med en sammanställning. Du blir överraskad.
Tyvärr är det så här: Om någon av dessa aktier går sämre än index, vilket du vill jämföra med har du inte fått fram, eller möjligen att de inte ökat i värde, oklart vad du vill, så har din tes falsifierats.

Vi får se vad som hänt om sex månader.
Citera
2018-08-18, 08:58
  #65
Medlem
BadMFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Prestige
Jag frågar rika personer här.
Kan avslöja att det hela handlar om en harmoni rörelse allt i ett, där vi har många olika tidsram, vi har faktiskt hundratals flera tidsram än som dom flesta traders använder, t.ex.. 5 timmar, 6 timmar, 2 minuter, 2 månader, osv...

Vill du veta hemligheten ?? Vad är denna info värd???

Jag har hittat nyckeln efter flera maratonlopp, när man har gjord det så vill man inte avslöja, eftersom man känner till värdet. Men vad skulle man kunna sälja denna info till....fungerar med alla aktier även utländska då rörelse harmonin är det samma.


Hur rik måste man vara för att få svara här?
Citera
2018-08-18, 09:40
  #66
Medlem
Så den här tråden fanns, jag trodde att jag drömde bara haha. Nae jag tramsade bara! Ha de bra, ska go ut och jogga 15 km!!
Citera
2018-08-18, 14:04
  #67
Medlem
NonCompliances avatar
Jaha, det var precis som jag trodde med dig enligt förra tråden.

Du har inte hittat ett jävla skit. Vartenda ord du formulerar på ditt inkompetenta sätt varslar om att

1) du är en failure
2) du ljuger för dig själv
3) det enda du tror att du har kommit på har du egentligen fått från någon idiot som säljer skit på nätet och som presenterat sin ”hemlighet” i backspegeln så att det ser ut som att han äger nyckeln till Gud
4) alla failures är intresserade av att sälja till andra. Klassisk kompensation.

Du kan utgå nu. Du är en loser.



Citat:
Ursprungligen postat av The-Prestige
Jag frågar rika personer här.
Kan avslöja att det hela handlar om en harmoni rörelse allt i ett, där vi har många olika tidsram, vi har faktiskt hundratals flera tidsram än som dom flesta traders använder, t.ex.. 5 timmar, 6 timmar, 2 minuter, 2 månader, osv...

Vill du veta hemligheten ?? Vad är denna info värd???

Jag har hittat nyckeln efter flera maratonlopp, när man har gjord det så vill man inte avslöja, eftersom man känner till värdet. Men vad skulle man kunna sälja denna info till....fungerar med alla aktier även utländska då rörelse harmonin är det samma.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback