Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-17, 16:06
  #1
Medlem
Sköt precis 640mg test e och 250mg tren e och några sekunder efter jag var klar fick jag ont i hela kroppen, bröjade hosta och skaka, hjärtat gick upp i varv och jag trodde jag skulle svimma. Jag aspirerade och det kom bara luft, vad fan hände med mig och är det något allvarligt? Mår lite bättre nu men nojjar fortfarande
Citera
2018-08-17, 21:12
  #2
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purre66
Sköt precis 640mg test e och 250mg tren e och några sekunder efter jag var klar fick jag ont i hela kroppen, bröjade hosta och skaka, hjärtat gick upp i varv och jag trodde jag skulle svimma. Jag aspirerade och det kom bara luft, vad fan hände med mig och är det något allvarligt? Mår lite bättre nu men nojjar fortfarande

Har du precis hoppat på något nytt prepp, nytt märke, höjd dos?

Låter som vanlig "Tren-hosta & värme". Fast du nojar upp dig och hjärtat rusar för du tänker på det. Hade du satt preppet in i blodet så hade du upplevt mycket värre symptom än vad du gör nu. Troligen död inom ett par timmar, om du satte i blodet. Vilket du inte gjorde så sluta noja..

Säger det med erfarenhet, troligen satt över 1000+ stick med testo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback