Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-17, 14:19
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunsidan
En hetero kille hade aldrig åkt ner till Thailand för att njuta av shemales..Vad går inte in i din hjärna?
Om du var TVUNGEN att ha sex med en av dessa, vem hade du valt då?

http://i.imgur.com/KL7LzrB.jpg
Citera
2018-08-17, 15:01
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminstorasalta
Om du var TVUNGEN att ha sex med en av dessa, vem hade du valt då?

http://i.imgur.com/KL7LzrB.jpg

Jag finner ingen av dessa personer det minsta attraktiv. Bara att inse ni binyfikna lever i förnekelse.
__________________
Senast redigerad av Guy86 2018-08-17 kl. 15:29.
Citera
2018-08-17, 16:54
  #15
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Jag finner ingen av dessa personer det minsta attraktiv. Bara att inse ni binyfikna lever i förnekelse.
Ja, nån lever i förnekelse i alla fall.
Citera
2018-08-17, 17:52
  #16
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodsucker
Finns det några killar här inne som definerar sig som straight som haft en kuk i munnen någon gång? Och hur kändes det?

Om man som straight kille haft en kuk i munnen så är man Bisexuell.

Källa wikipedia:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Bisexualitet
Citera
2018-08-17, 18:06
  #17
Medlem
hvita.nhegrers avatar
En gång gjorde jag och två polare det på skämt... Vi var inte kåta på varandra utan ville bara skoja och göra nåt lite "förbjudet"... Det kändes inget speciellt som jag minns det, vi skrattade mest hela tiden...

Seriöst menad kuksugning har jag aldrig provat, tack och lov, och kommer nog aldrig göra i framtiden heller...
Citera
2018-08-17, 18:12
  #18
Medlem
jiZZeds avatar
Jepp har hänt, de är najs. Diggar oralt över lag. Både att lappa i mig fitta och suga en och annan renrakad nyduschad kuk. Livet har mycket fint att bjuda på säger jag. Men visst är ju bi, tror också att det helt enkelt är så att om man diggar penis så är man bi, inte hetro. Helt okej. Trevlig kväll och puss på dumpinnen!
Citera
2018-08-17, 20:11
  #19
Medlem
gärningsmans avatar
Om jag vore vegan och strösslade över lite knaperstekt bacon över min annars vegetariska mat, är jag fortfarande då vegan?

Man kan inte suga av någon "på skoj" och tro man inte är åtminstone bi.
Citera
2018-08-17, 20:45
  #20
Medlem
Jag tror det är många killar som har provat att suga av en polare eller liknande åtminstone en gång i livet, bara för att prova liksom, och först därefter bestämt sig för huruvida det var en engångsföreteelse eller ej.
Citera
2018-08-17, 20:50
  #21
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Om jag vore vegan och strösslade över lite knaperstekt bacon över min annars vegetariska mat, är jag fortfarande då vegan?

Man kan inte suga av någon "på skoj" och tro man inte är åtminstone bi.
Nja, om man suger utan att vara det minsta kåt, bara gör det som ett slags skämt, så vet jag inte om man kan klassas som bi, det tycker jag nog inte... Är man bi så blir man väl upphetsad och njuter när man suger, det gjorde inte jag... Förövrigt så har jag inte "sugit av" någon, då ingen fick utlösning vid det enstaka tillfälle jag provade på skiten...
Citera
2018-08-17, 20:55
  #22
Medlem
gärningsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Nja, om man suger utan att vara det minsta kåt, bara gör det som ett slags skämt, så vet jag inte om man kan klassas som bi, det tycker jag nog inte... Är man bi så blir man väl upphetsad och njuter när man suger, det gjorde inte jag... Förövrigt så har jag inte "sugit av" någon, då ingen fick utlösning vid det enstaka tillfälle jag provade på skiten...

Ja men dåså, då är fritt fram att döda någon (under förutsättning att man varken gör det av ilska eller njutning) bara man gör det på skämt liksom.

Rolig trolltråd för övrigt! 😁
Citera
2018-08-17, 20:59
  #23
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Ja men dåså, då är fritt fram att döda någon (under förutsättning att man varken gör det av ilska eller njutning) bara man gör det på skämt liksom.

Rolig trolltråd för övrigt! 😁
Dålig jämförelse, mord är ju nåt mycket allvarligt och närmast oförlåtbart, kuksugning är en bagatell i jämförelse...
Citera
2018-08-17, 21:02
  #24
Medlem
NickSonnys avatar
Back in the day experimenterade jag en del.. Knullade en transa.
Fick kuk i munnen, vilket är något jag inte tänkt på (hade förträngt) tills jag såg den här tråden...
Skulle jag göra det igen? Aldrig.
Var det värt det? Absolut.
Varför? Man kan aldrig veta säkert vad man inte tycker om förrän man provar det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback