Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-17, 12:31
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Snälla, jag vill höra F! uttala sig om detta!

Vart är de? Inte hört något från de sen valet 2014. Har de gett upp?
Citera
2018-08-17, 12:38
  #26
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Vart är de? Inte hört något från de sen valet 2014. Har de gett upp?
Njoo...
Jag tycker jag har sett de fjanta runt lite här o var... Ta del av visdomen här; https://feministisktinitiativ.se/
Citera
2018-08-17, 12:39
  #27
Medlem
D_V_Ss avatar
Bra också att det sägs "neutral scen". Många försvarar idogt att Pride är neutralt och att det INTE skulle vara politiskt. Att det krävs en arabisk artist (ändock kristen?) är för sorgligt. Men många bäckar små. Intressant när två olika camper av hjärntvätt möts.
Citera
2018-08-17, 12:46
  #28
Avstängd
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Ja, hur går det för ”allas lika värde”. Snacka om moment 22 i samhällsbygget, ”Det Nya Sverige”!


Syntax errorrrxkrkzz*.....
Citera
2018-08-17, 12:51
  #29
Medlem
sunsidans avatar
Men i slutet av dagen får vi inte glömma att det är SDs fel.
Citera
2018-08-17, 12:58
  #30
Medlem
Hon är ju kristen libanes, som sådan vet hon hur farligt det är att utmana islamisterna. Jag har förståelse för hennes crew, de visste inte om pridegrejen när kontraktet skrevs.
Ot. Jag som ickerasistisk SD röstare som dock vill kasta ut kriminellt pack och svenskhatande bidragsimmigranter tycker hon är j-igt bra.
Jag kan verkligen sympatisera med att inte vilja få regnbågsflaggan nedtryckt i halsen överallt. Jag valde avsiktligt bort frimärken med regnbågen när det var dags att köpa nya. Wtf liksom... varför kan vi inte ha kvar vackra opolitiska frimärken som de salig Czeslaw Slania skapade. Jag undanber mig att behöva skicka några politiska statement till vem det vara månde!

För övrigt lägg ned Pride, det har blivit en politiserad cirkus.
Citera
2018-08-17, 13:01
  #31
Medlem
Undrar om det kommer dit ett gäng feminister som skanderar "homofob, homofob".
Citera
2018-08-17, 13:02
  #32
Medlem
Runjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hon är ortodox kristen .Rimmar illa det här. Man arrangerar alltså en festival tillsammans med Pride och tar sedan bort flaggorna för att inte detta ska förstöra för en arabisk artist karriär hemmavid och att blattar här kanske känna sig mer som hemma.

Man tar alltså ner flaggorna pga en kristen artist, inte muslimsk. Kan alla chilla lite med islamofobin?
Citera
2018-08-17, 13:05
  #33
Medlem
Hatans avatar
Jaha ska hon rappa eller uttrycka nån skönsång?

Eller är hon bara utländsk?
Citera
2018-08-17, 13:14
  #34
Medlem
Hade det varit en svensk artist som ville ta ner flaggorna så hade det blivit 40 000kr i diskrimineringsböter men om det är en arab som diskriminerar då är det helt ok.
Citera
2018-08-17, 13:16
  #35
Medlem
Hatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
Man tar alltså ner flaggorna pga en kristen artist, inte muslimsk. Kan alla chilla lite med islamofobin?

fu med den där jävla islamofobin.
religiösa fobier och hur man kan använda det mot sina medmänniskor är ju judetrams, men det är klart, araber är ju bara aningen mindre snåla judar
Citera
2018-08-17, 13:17
  #36
Medlem
happilappis avatar
Var är kritiken eller hatbrottet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback