Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-16, 23:09
  #1
Medlem
Då skapar jag en helt vanlig cb tråd på flashback stoner style.

Bästa sättet att röka för att inte bli bränd eller minimal bränd.

Låt säga att jag tänkte röka 0.4 och jag vill dra in det i lungorna hur ska jag göra för att få så liten effekt så möjligt?
Citera
2018-08-16, 23:23
  #2
Medlem
Får man fråga om anledningen? Jag hade kunnat förstå om det gällde alkohol, för alkohol används ju väldigt mycket för smaken. Men det är väl ingen som röker gräs för att det är gott?
Citera
2018-08-16, 23:28
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flach1337
Då skapar jag en helt vanlig cb tråd på flashback stoner style.

Bästa sättet att röka för att inte bli bränd eller minimal bränd.

Låt säga att jag tänkte röka 0.4 och jag vill dra in det i lungorna hur ska jag göra för att få så liten effekt så möjligt?
Om du på allvar ställer den där frågan rekommenderar jag lakritscigaretter eller lakritspipor.
Citera
2018-08-17, 00:05
  #4
Medlem
Sam.Boyds avatar
Undvik halsbloss.
Citera
2018-08-17, 02:53
  #5
Medlem
Bästa sättet är att du ger de 0.4 till nån polare som vill bli bäng och tar en cigg istället, varför vill du slösa?
Citera
2018-08-17, 03:27
  #6
Medlem
Gnomegirls avatar
Låt bli att röka överhuvudtaget är mitt råd.

Om du känner dig nojig och pressad för att "alla andra gör det" så försök att lite smidigt byta polarkrets.
Själv har jag rökt på sedan 12 årsåldern vilket är åthelvete för tidigt.
Men jag hängde med äldre polare och ville visa att jag minsann inte var nån liten snoris och sög i mig allt vad jag kunde.
Bara för att vara "cool" inför polarna.

Kunde gått åt h-e om jag haft otur, men jag har fixat mig ganska bra ändå.
Flumskallarna hävdar att brass inte är någon "gateway" drug, och de har rätt angående själva brasset, men vår lagstiftning gör att man som liten brassrökare även kommer i kontakt med tyngre grejor.

Hade brass varit legalt hade jag (troligen) aldrig kommit i kontakt med flödder, tjack, ladd, horse, osv.


MVH/Gnomegirl.
Citera
2018-08-17, 09:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flach1337
Då skapar jag en helt vanlig cb tråd på flashback stoner style.

Bästa sättet att röka för att inte bli bränd eller minimal bränd.

Låt säga att jag tänkte röka 0.4 och jag vill dra in det i lungorna hur ska jag göra för att få så liten effekt så möjligt?
Låta bli.
Citera
2018-08-17, 17:32
  #8
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flach1337
Då skapar jag en helt vanlig cb tråd på flashback stoner style.

Bästa sättet att röka för att inte bli bränd eller minimal bränd.

Låt säga att jag tänkte röka 0.4 och jag vill dra in det i lungorna hur ska jag göra för att få så liten effekt så möjligt?
Hur skulle det gå till tänkte du? Drar du ner det i lungorna blir du bäng. It's that easy.
Citera
2018-08-17, 18:18
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Låt bli att röka överhuvudtaget är mitt råd.

Om du känner dig nojig och pressad för att "alla andra gör det" så försök att lite smidigt byta polarkrets.
Själv har jag rökt på sedan 12 årsåldern vilket är åthelvete för tidigt.
Men jag hängde med äldre polare och ville visa att jag minsann inte var nån liten snoris och sög i mig allt vad jag kunde.
Bara för att vara "cool" inför polarna.

Kunde gått åt h-e om jag haft otur, men jag har fixat mig ganska bra ändå.
Flumskallarna hävdar att brass inte är någon "gateway" drug, och de har rätt angående själva brasset, men vår lagstiftning gör att man som liten brassrökare även kommer i kontakt med tyngre grejor.

Hade brass varit legalt hade jag (troligen) aldrig kommit i kontakt med flödder, tjack, ladd, horse, osv.


MVH/Gnomegirl.

Aldrig fattat det där med att man kommer i kontakt med andra droger för att det är olagligt. Har rökt i 6 år och har inte testat något annat än cb och samma gäller alla förutom en i min umgängeskrets. Du hade kommit i kontakt med andra droger ändå eftersom det uppenbarligen ligger i ditt intresse. Du har ju till och med tagit horse..
Citera
2018-08-17, 18:30
  #10
Avstängd
godmankinds avatar
Vill du röka grönt utan att bli bäng? Köp Knaster.

Eller vill du röka låg thc strains? då får du odla själv.
Ingen säljer det.

Röka hög CBD med låg THC gör endast sjuka. Är du frisk?
Låt bli.

Vad är anledningen att du vill röka på ? DET ÄR INTE COOLT
Man måste smyga, annars åker man fast.
Inte direkt trevligt om man är frisk tycker jag
__________________
Senast redigerad av godmankind 2018-08-17 kl. 18:34.
Citera
2018-08-17, 19:58
  #11
Avstängd
godmankinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Låt bli att röka överhuvudtaget är mitt råd.

Om du känner dig nojig och pressad för att "alla andra gör det" så försök att lite smidigt byta polarkrets.
Själv har jag rökt på sedan 12 årsåldern vilket är åthelvete för tidigt.
Men jag hängde med äldre polare och ville visa att jag minsann inte var nån liten snoris och sög i mig allt vad jag kunde.
Bara för att vara "cool" inför polarna.

Kunde gått åt h-e om jag haft otur, men jag har fixat mig ganska bra ändå.
Flumskallarna hävdar att brass inte är någon "gateway" drug, och de har rätt angående själva brasset, men vår lagstiftning gör att man som liten brassrökare även kommer i kontakt med tyngre grejor.

Hade brass varit legalt hade jag (troligen) aldrig kommit i kontakt med flödder, tjack, ladd, horse, osv.


MVH/Gnomegirl.

En såndär CANNABIS ÄR INSKÖRSPORT TILL TUNGA DROGER.
Snälla sluta med det där.

Jag har aldrig kört horse, det kommer jag aldrig göra heller.
Tänker direkt på smutsiga knarkomaner ifrån Sökarna filmen.

Nä fan, det finns gränser för vad man gör och tar fan , även vilka man ligger med ?.
Cannabis avgör inte dom
Citera
2018-08-17, 20:29
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godmankind
Vill du röka grönt utan att bli bäng? Köp Knaster.

Eller vill du röka låg thc strains? då får du odla själv.
Ingen säljer det.

Röka hög CBD med låg THC gör endast sjuka. Är du frisk?
Låt bli.

Vad är anledningen att du vill röka på ? DET ÄR INTE COOLT
Man måste smyga, annars åker man fast.
Inte direkt trevligt om man är frisk tycker jag

Behöver inte smyga överhuvudtaget, jag tar några bloss från en pipa varje kväll. Det viktiga är att man röker upp det man lägger i koppen eller släcker glöden innan man slutar suga för det är när det ryker från pipan/bongen som det luktar mycket. Vill man vara extra försiktig kan man blåsa ut röken i ett aktivt kolfilter (smokebuddy) eliminerar lukten helt och hållet så länge det inte ryker från koppen naturligtvis.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback