Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-17, 15:48
  #13
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 999aaa2
Varför togs dom bort?

Vet inte exakt, har bara använt Sparbankens en gång, var väl tio år sen eller så, var ett köp i USA tror jag, men butiken kunde inte debitera det, det var inte internationellt eller nåt sånt, så jag fick ändå använda mitt riktiga kort, sen dess har jag aldrig försökt använda det igen...

En oerhörd massa krångel och gick ändå inte att använda...
Citera
2018-08-17, 15:59
  #14
Medlem
black_devils avatar
bankid men funderar på o sluta använda det bara använda företag som skickar faktura.

då klarna e kända för o missbruka bankid.

e nästan säkrare betala med kort eller system som använder kort men inte kortkod.
Citera
2018-08-17, 16:03
  #15
Avstängd
just-in-i-anuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av black_devil
bankid men funderar på o sluta använda det bara använda företag som skickar faktura.

då klarna e kända för o missbruka bankid.

e nästan säkrare betala med kort eller system som använder kort men inte kortkod.
Det fetade. Jaså, på vilket sätt missbrukar Klarna bankid?
Citera
2018-08-17, 16:11
  #16
Medlem
sunsidans avatar
De du efterfrågar heter paysafecard.

https://www.paysafecard.com/
Citera
2018-08-17, 20:02
  #17
Medlem
black_devils avatar
jag hade ställt in en faktura att betalas i maj men den betalades i augusti o jag fick inte en faktura.
utan en påminelse?

Trots att jag inte sett röken av fakturan o det är inte bara jag som drabbats av detta.
läs klarnas omdömen så förstår du

o dom vägrar ge sig. inte ok att göra såna ändringar är endast jag som bestämmer när saker o ting skall betalas eftersom det är mitt bankid inte klarnas.

Citat:
Ursprungligen postat av black_devil
bankid men funderar på o sluta använda det bara använda företag som skickar faktura.

då klarna e kända för o missbruka bankid.

e nästan säkrare betala med kort eller system som använder kort men inte kortkod.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback